فروش لوله و اتصالات استنلس استیل ،ارائه بهترین قیمت لوله و اتصالات استیل تایوان :

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده لوله و اتصالات استنلس استیل و ورق استیل در انواع مختلف از جمله : 1- صنایع غذایی و شیر 2- صنعتی 3- دکوراتیو ، در گرید های استیل 201 ( لوله و اتصالات نرده استیل ) ، استیل 304 ، استیل 316 ، استیل نسوز ( 321 ، 310 ، 309 ) در سایز  و رده های مختلف به همراه سرتیفیکیت اصلی و معتبر در خدمت کارفرمایان و همکاران محترم بازار میباشد .

قیمت لوله و اتصالات استیل :

لوله و اتصالات استنلس استیل دارای قیمت متنوعی میباشد که به عواملی چون : گرید آلیاژ استیل مانند 304 و یا 316 بودن ( به دلیل کاهش یا افزایش عناصر آلیاژی ) ، فرایند ساخت و تولید ( درز دار یا بدون درز و مانیسمان بودن ) ، سایز و رده ( مقدار وزنی استنلس استیل بکار رفته و سهولت یا مشکلات در تولید ) ، کشور و برند تولید کننده لوله و اتصالات استیل ( به دلیل کیفیت و روابط تجاری ) .

فروش لوله و اتصالات استنلس استیل
فروش لوله و اتصالات استنلس استیل

فروش لوله و اتصالات استیل 304 :

از جمله پرمصرف ترین لوله و اتصالات استنلس استیل گرید استیل 304 میباشد 1- که این علت ناشی از مقاومت به خوردگی عالی در برابر سیالات معمولی مانند آب 2- عدم آلودگی سیال در اثر برخورد با استیل 304 3- قابل بازیافت بودن به صورت کامل این آلیاژ 4- در دسترس بودن استیل 304 نسبت به گرید های دیگر 5- قیمت مناسب نسبت به آلیاژهایی مانند 316 و 321 و 310 6- سهولت در جوشکاری و خمکاری آلیاژ304 به علت ترکیبات آلیاژی مناسب میباشد .

فروش لوله و اتصالات استنلس استیل
فروش لوله و اتصالات استنلس استیل

گروه پتروپارسیان با سالها تجربه در امر ساخت و نصب پایپینگ ، استراکچر ، ساخت مخازن و همچنین بازرگانی متریال استنلس استیل و حضور موفق در بازار استیل ایران و بهره مندی از کادر فروش باتجربه در امر مشاوره و فروش لوله و اتصالات استنلس استیل با بهترین قیمت روز لوله استیل در خدمت کارفرمایان محترم میباشد . برای دریافت پیش فاکتور و قیمت روز استیل تماس حاصل فرمایید .

 

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *