فروش اتصالات نرده استیل و قیمت نرده استیل 304 ، گروه پتروپارسیان وارد کننده لوله و اتصالات استیل آماده ارائه قیمت اتصالات نرده ای استیل 304 و 201 با بهترین قیمت روز استیل در خدمت همکاران محترم در بازار و مشتریان گرامی میباشد .

لوله و اتصالات نرده استیل به عنوان لوله و اتصالات دکوراتیو نیز شناخته میشوند که به علت عدم فشار های داخلی تماما به صورت در دار و از ورق ساخته میگردند . لوله های استنلس استیل دکوراتیو در ایران به صورت وارداتی و از کشورهای چین و تایوان واردات میشوند و به همین علت از نظر قیمت  وابسته به شرایط بازار و نرخ ارز میباشند . سطح لوله و اتصالات نرده استیل می بایست براق و پولیش کاری شده باشد . به همین دلیل این لوله ها در شرایط بسته بندی مناسبی حمل و نقل میگردند .

فروش اتصالات نرده استیل و قیمت نرده استیل 304
فروش اتصالات نرده استیل و قیمت نرده استیل 304

فروش لوله استیل 201 یا لوله و اتصالات استیل نرده دکوراتیو در سایزهای  16 , 25 , 38 , 50 , 63 , 78 میلیمتر و ضخامتهای 0/5 الی 2/5 میلیمتر قابل ارائه میباشد .

انواع لوله استیل 304 تایوان ( برند های تحت وندور لیست ) , برند های چینی  ( ونگ ژو ) و برندهای کره ای از پر مصرف ترین و بیشترین لوله های درخواستی مشتریان پتروپارسیان میباشد. بنا بر درخواست مشتریان گرامی و کارفرمایان برند های اروپایی و آسیای شرقی مانند ( برند نیپون استیل , برند اینتر پایپ , برند توبوس و… ) ساخت کشورهای ژاپن , اکراین , رومانی و اسپانیا  نیز به صورت سفارشی و استوک در دبی موجود میباشد که به علت کیفیت و شرایط دیگر دارای قیمت بالاتری نسبت به برندهای آسیای شرقی میباشد .

فروش اتصالات نرده استیل و قیمت نرده استیل 304
فروش اتصالات نرده استیل و قیمت نرده استیل 304

لازم به ذکر است گروه فنی تجاری پترو پارسیان با بهره مندی از کادری مجرب در زمینه واردات و تامین متریال استیل ( لوله و اتصالات استیل , ورق استیل 201 , اتصالات نرده استیل  ) در خدمت کارفرمایان گرامی میباشد . برای دریافت آخرین قیمتها و فروش لوله و اتصالات استیل نرده یا لوله استیل دکوراتیو و دریافت پیش فاکتور با کارشناس متریال استنلس استیل پترو پارسیان تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *