لوله و اتصالات صنایع غذایی استیل ، گروه بازرگانی پتروپاریان وارد کننده لوله استیل صنایع غذایی و ارائه بهترین قیمت لوله استیل صنایع شیر و اتصالات مربوطه :

 یکی از اجزاء اصلی تشکیل دهنده کارخانه های تولید کننده مواد غذایی و دارویی و همچنین شیر پاستوریزه و فرآورده های شیر لوله و اتصالات صنایع شیر ی یا لوله و اتصالات صنایع غذایی استیل میباشد که برای حمل ، نگهداری ، تولید و … در روند تولید و فرآوری مواد غذایی بکار میرود . قابل توجه است که لوله و اتصالات صنایع غذایی و شیری باید خواص مورد نظر را تامین نماید تا از لحاظ بهداشتی و کیفی مورد تایید واقع گردد . بنابر این بهترین و سالم ترین متریال قابل استفاده در این صنعت ” آلیاژهای استنلس استیل ” میباشد . چراکه به علت خواص مطلوب لوله های استیل صنایع شیری و اتصالات مربوطه ، میزان آلودگی وارد شده به مواد غذایی تقریبا برابر صفر میباشد و همچنین به علت دارا بودن خواص ضد خوردگی در طی سالهای کاربرد لوله و اتصالات صنایع غذایی ( لوله و اتصالات استیل صنایع شیر ی ) و همچنین ورق استیل صنایع غذایی این خاصیت مهم یعنی مقاومت در برابر خوردگی و در نتیجه عدم ترکیب مواد غذایی و دارویی و غیره با لوله استیل صنایع شیر و اتصالات صنایع غذایی و سایر اجزاء مربوطه یک مزیت بسیار مناسب برای استفاده ار آلیاژهای استنلس استیل به خصوص استیل های آستنیتی گروه 300 و عمده ترین آلیاژ مورد استفاده ، گرید استنلس استیل 304 میباشد . مورد دیگر که طراحان کارخانه های صنایع شیری و غذایی را به استفاده از لوله و اتصالات استیل شیر ترغیب میکند ، خاصیت جلاء پذیری و صیقل پذیری لوله های استیل صنایع شیری و دیگر اجزاء مانند شیر پروانه استیل صنایع شیری با سیت ( آب بند) استیل 304 و یا 316 میباشد به گونه ای که با انجام عملیات پولیش کاری این آلیاژ بسیار براق شده و اجازه رسوب و چسبندگی هیچ موادی را به خود نمی دهد .

لوله و اتصالات صنایع غذایی استیل
لوله و اتصالات صنایع غذایی استیل

مشخصات و قیمت لوله استیل صنایع شیر ( لوله استیل صنایع غذایی ) استنلس استیل 304 و گاها 316 :

لوله های استیل صنایع شیری به علت تقارن با استاندارد دین آلمان و همچنین واردات دستگاههای تولید مواد غذایی از زمانهای قدیم تا کنون از آلمان ، بر اساس سایزهای میلیمتری اندازه گذاری میشوند . بنابر این سایز لوله استیل صنایع شیری به ترتیب ، سایز 16 میلیمتر ، 38 میلیمتر ، 51 میلیمتر ، 73 میلیمتر و 102 میلیمتر میباشد . ضخامتهای لوله های استنلس استیل نیز از 0/5 میلیمتر الی 1/5 میلیمتر و نهایتا 2 میلیمتر قابل ارائه میباشند . که از کشورهای تایوان ، اروپای مرکزی و چین وارد میشوند . قیمت لوله استیل صنایع شیر به دلیل واردات و هزینه های گمرکی و وابستگی به دلار به صورت روزانه میبایست تعیین گردد ، بنابراین برای دریافت آخرین  قیمت لوله و اتصالات استیل با کارشناسان فروش گروه پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

لوله و اتصالات صنایع غذایی استیل
لوله و اتصالات صنایع غذایی استیل

مشخصات و قیمت اتصالات صنایع شیر ( اتصالات صنایع غذایی استیل ) استیل 304 و بعضا 316 :

اتصالات صنایع غذایی استیل و یا اتصالات صنایع شیر ی بر اساس لوله ها و متقارن با لوله ها انتخاب میشوند ، به گونه ای که سایز و ضخامت این اتصالات دقیقا با لوله ها باید در یک سایز و ضخامت باشد چراکه هر گونه اختلاف ضخامت باعت به وجود آمدن پله در هنگام جوشکاری شده و این پله و فاصله ایجاد شده باعث حبس مواد غذایی و درنتیجه گسترش این فاسد شدن و آلودگی به کل مواد عبوری از لوله و اتصالات صنایع غذایی میگردد. درنتیجه در هنگام خرید و فروش لوله و اتصالات استیل باید به هماهنگی ضخامت ها و سایزها و همچنین میزان پولیش و براقیت لوله استیل  صنایع شیری ( 400B یا 600B یا 800B ) دقت زیادی گردد .قیمت اتصالات صنایع شیر نیز همانند لوله استنلس استیل به عوامل واردات و نرخ ارز بستگی دارد و هر روز قیمت ها میبایست به روز رسانی گردد ، بنابر این برای دریافت قیمت و پیش فاکتور با کارشناسان فروش گروه پتروپارسیان در تماس حاصل فرمایید .

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان با بهره مندی از سالها تجربه و دانش خود در امر طراحی و نصب استراکچر ، پایپینگ و جوشکاری لوله و اتصالات صنایع شیری و غذایی و همچنین بازرگانی ، واردات و فروش لوله و اتصالات استنلس استیل در آلیاژ های مختلف در خدمت همکاران محترم در بازار ، مشتریان ، کارخانه های تولید مواد غذایی و محصولات لبنی و صنعتی میباشد . برای دریافت قیمت روز استیل و همچنین اخذ پیش فاکتور با کارشناسان فروش و شماره 4249 7783-021 و 1504 7782-021 تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *