فروش لوله و اتصالات استنلس استیل ، پتروپارسیان واردکننده و تامین کننده انواع متریال استیل 304 و استیل 316 و اتصالات نرده استیل و صنایع غذایی شیری و ارائه بهترین قیمت لوله و اتصالات استیل همراه کیفیت تضمینی در بازار ایران لوله استیل 304 و لوله استنلس استیل 316 به همراه اتصالات استیل 304 و 316 در سایز و رده های مختلف تا 24 اینچ قابل ارائه میباشد .

گروه بازرگانی پترو پارسیان با حضور موفق در بازار لوله و اتصالات استیل ایران قادر به واردات و تامین لوله استنلس استیل بهمراه اتصالات استنلس استیل ودیگر متریال کاربردی صنایع مانند فلنج استنلس استیل و شیرآلات استیل ودیگر مقاطع استیل در آلیاژ های استیل 304 ، استیل 316 و استیل نسوز مانند 321 و 310 و غیره با بهترین قیمت مارکت و به همراه شناسنامه ( سرتیفیکیت ) اصلی در خدمت کارفرمایان و مشتریان گرامی در تهران و سراسر کشور از جمله اصفهان ، اتصالات استیل مشهد ، شیراز و اهواز میباشد .

لوله و اتصالات استیل یکی از مهمترین متریال در صنایع نفت  گاز و پتروشیمی برای انتقال سیالات به مخازن و اسکله و همچنین برج های تقطیر و غیره میباشد به همین دلیل در انتخاب انواع لوله استنلس استیل و اتصالات استنلس استیل از لحاظ نوع آلیاژ و سایز و ضخامت جداره آنها دقت زیادی نمود .

فروش لوله و اتصالات استنلس استیل
فروش لوله و اتصالات استنلس استیل

عوامل تعیین کننده قیمت لوله و اتصالات استیل 316 و اتصالات استیل 304 :

قیمت لوله و اتصالات استنلس استیل تحت عوامل مهمی تعیین میگردد که به بعضی از آنها به صورت مختصر اشاره میگردد :

1- سایز لوله و اتصالات استیل : به علت تغییر و مشکلات در فرایند ساخت و همچنین مقدار استفاده وزنی آلیاژ استیل و سایز اتصالات و لوله استیل یکی از عوامل اصلی تعیین کننده میباشد .

2- اتصالات استیل مانیسمان یا درز دار : این فاکتور در میزان تحمل فشار متریال نقش اساسی دارد و همچنین فرایند ساخت این دو بسیار متفاوت میباشد و در نتیجه قیمت اتصالات استیل 304 و 316 را تحت تاثیر قرار میدهد .

فروش لوله و اتصالات استنلس استیل

3- آلیاژ استیل : به عنوان مثال قیمت اتصالات استیل 316 به علت حضور بیشتر عناصر آلیاژی مانند کروم و نیکل نسبت به اتصالات استیل 304 بالاتر میباشد .

4- کشور و برند تولید کننده اتصالات استیل : به علت نظارت بر کیفیت و روند ساخت مختلف کشورهای گوناگون این فاکتور نقش مهمی در تعیین قیمت فروش لوله و اتصالات استیل دارد .

و در آخر به علت واردات لوله و اتصالات استیل از کشورهای خارجی و همچنین وابستگی به نرخ ارز لیست قیمت لوله و اتصالات استنلس استیل به صورت روزانه بوده و میبایست در این خصوص با کارشناسان فروش گروه پتروپارسیان هماهنگی لازم جهت اخذ قیمت روز لوله استیل و اتصال استیل به عمل آید .

فروش لوله و اتصالات استنلس استیل
فروش لوله و اتصالات استنلس استیل

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان با بهره مندی از کارشناسان با تجربه مجرب در امر فروش لوله و اتصالات استیل و همچنین بیش از 18 سال سابقه در نصب استراکچر و پایپینگ و مخازن تحت فشار پالایشگاههای کشور و همچنین جوشکاری و نصب لوله های استیل صنایع غذایی و مخازن مربوطه در خدمت کارفرمایان و کارخانه های سراسر کشور میباشد . جهت اخذ پیش فاکتور و قیمت روز استیل با کارشناسان فروش گروه تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *