فروش تیوب استنلس استیل و قیمت تیوب استیل، گروه بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده انواع تیوب استنلس استیل در سایزهای استاندارد و غیر استاندارد و ارائه بهترین قیمت تیوب استیل در بازار کشور در خدمت همکاران محترم بازار و مشتریان می باشد.

مشخصات تیوب استنلس استیل شامل سایزهای استاندارد که بر اساس نیاز در صنایع مختلف طراحی شده اند و همچنین جنس تیوب استیل که شامل تیوب استیل 34 و تیوب استیل 316 و گاها تیوب استیل 321 نیز میباشد.

همچنین دانستن این نکته مهم است که سایز بندی لوله استیل با سایز بندی تیوب استنلس استیل بسیار متفاوت است و گاها دیده شده که در هنگام فروش تیوب استیل به علت ذکر نام سایز تیوب استیل یا سایز لوله استیل پس از خردیداری و هنگام نصب متوجه این اختلاف سایز شده اند.

در تیوب های استیل ضخامت بر اساس میلیمتر و یا BWG مشخص میگردند .

فروش تیوب استنلس استیل و قیمت تیوب استیل
فروش تیوب استنلس استیل و قیمت تیوب استیل

لوله و اتصالات ابزار دقیق با برندهای اروپایی به صورت استوک و واردات مستقیم از اروپا طبق سفارش قبلی , تایوانی , کره ای قابل عرضه و تامین میباشد.

همچنین به دلیل حساسیت تیوب استیل به دقت ابعادی بسیار باید به کیفیت و کارخانه سازنده تیوب توجه نمود چرا که نه تنها باعث وجود عدم متصل شدن به اتصالات ابزار دقیق استنلس استیل شده بلکه باعث بروز نشتی و همچنین در صورت عدم انطباق با آلیاژ مورد نظر باعث خسارات مالی و جانی بسیاری میشود، چرا که یکی از خصوصیات دیگر تیوب استنلس استیل مقاومت به کشش بسیار بالا میباشد که در قیمت تیوب استنلس استیل تاثیر زیادی دارد .

فروش تیوب استنلس استیل و قیمت تیوب استیل
فروش تیوب استنلس استیل و قیمت تیوب استیل

گروه بازرگانی پترو پارسیان وارد کننده و ارائه خدمات فروش تیوب استیل و قیمت تیوب استیل، با تضمین نوع آلیاژ سفارشی و دقت ابعادی سفارش داده شده توانایی تامین تیوبهای استیل در سایز 1/16 اینچ الی 1 اینچ در تمامی ضخامتها و همینطور از سایز 1 اینچ الی 2 اینچ به صورت ضخامتهای محدود را دارد.

برای دریافت مشاوره متالورژی و همچنین اخذ قیمت روز تیوب استنلس استیل و تیوب فولادی با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 3

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *