فروش میلگرد استنلس استیل 304 نگیر ، پتروپارسیان وارد کننده میلگرد استیل 304 ، میلگرد استیل نگیر و بگیر با بهترین قیمت مارکت و به شرط آنالیز آماده ارسال به تهران و سراسر کشور( اصفهان ، مشهد و …) میباشد .

میلگرد استیل به عنوان متریالی که دارای بازه ی استفاده بسیار متنوعی در صنعت میباشد نام برده میشود. انواع میل گرد استیل قابل تامین و فروش در بنگاه شامل : 1- میلگرد استیل 304 ، میلگرد استیل 316 ، میلگرد استیل 321 و میلگرد استیل نسوز میباشد . که هرکدام استفاده متفاوتی در صنعت دارند . به دلیل دارا بودن قابلیت تراشکاری میلگرد استیل میتوان از آن لوله های استیل گوشت دار یا ضخیم تولید نمود که به علت عدم سایز استاندارد در بازار استیل ایران موجود نمیباشند . برای درک بهتر شناخت آلیاژهای میلگرد استیل بگیر و نگیر آلیاژهای استیل شرح داده میشوند :

شناخت مشخصات و آلیاژ میلگرد استیل 304 ( میلگرد استیل نگیر ) :

آلیاژهای استیل با ساختار آستنیتی و دارای 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل را استنلس استیل 304 نگیر میگویند که ضمن خواص ضد خوردگی خوبی که دارد خواص منحصر به فرد و ویژه ای نسبت به دیگر آلیاژهای فولاد مانند : قابلیت بازیافت به صورت صد در صد ، خواص غیر مغناطیسی که در بسیاری موارد کاربرد ویژه ای داراست ، زیبایی ظاهری و مقاومت به خوردگی عالی میباشد .

فروش میلگرد استنلس استیل 304 نگیر
فروش میلگرد استنلس استیل 304 نگیر

شناخت مشخصات و آلیاژ میلگرد استیل 420 ( میلگرد استیل بگیر ) :

قابل ذکر استیل آلیاژهای استنلس استیل که دارای 12 الی 14 درصد کروم CR و در حدود 1 درصد منگنز و بالاتر از 0.15 صدم درصد کربن دارد ، آلیاژ استیل 420 شناخته میگردد . زمینه ساختاری این آلیاژ به علت درصد کم کروم و نیکل به صورت فریتی و دارای خواص مغناطیسی میباشد و همچنین مقاومت به خوردگی کمتری از نوع 304 و سایر آلیاژهای گروه 300 دارد ولی از نظر قیمت قابل توجه است که قیمت میلگرد استیل بگیر کمتر از قیمت میلگرد استیل نگیر میباشد .

فروش میلگرد استنلس استیل 304 نگیر
فروش میلگرد استنلس استیل 304 نگیر

گروه بازرگانی پتروپارسیان با واردات و فروش میلگرد استیل 304 نگیر در سایزهای مختلف و با بهترین قیمت و کیفیت بازار کشور در خدمت کارفرمایان و مشتریان عزیز میباشد . برای دریافت قیمت میل گرد استیل و همچنین اخذ پیش فاکتور با کارشناسان فروش گروه پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *