جدول سایز لوله استیل ، پتروپارسیان وارد کننده و فروش انواع لوله استیل در سایز و ضخامت مختلف و در گرید های استیل 304 ، استیل 316 ، استیل نسوز و نرده استیل بابهترین قیمت روز و سرتیفیکیت اصلی آماده همکاری با همکاران و کارفرمایان محترم میباشد .

انواع لوله استیل برای مصارف خاص و همچنین مصارف عمومی مانند دکوراتیو و نما بکار میروند و برای اینکه از لحاظ هماهنگی با اتصالات و همچنین با لوله های دیگر ، در سایزهای استاندارد دسته بندی میشوند که خود به چند گروه تقسیم میگردند و شامل :

1- لوله استیل صنعتی : برای مصارف در صنعت پایپینگ و حمل سیال از نقطه ای به نقطه ی دیگر استفاده میشوند و سایز آنها طبق جدول لوله های استیل و استاندارد جهانی میباشد.

2- لوله های صنایع شیری و غذایی : این نوع لوله ها برای مصارف عبور سیالاتی مانند شیر ، مواد خوراکی ، مواد سازنده داروها و غیره بکار میروند و دارای استاندارد دین آلمان میباشند و معمولا در سایزهای 25 میلیمتر ، 38 میلیمتر ، 52 میلیمتر ، 76 میلیمتر و 102 میلیمتر تولید میشوند.

3- لوله استیل نرده ( لوله استیل دکوراتیو ) : برای حفاظ و نرده در ساختمان سازی و راه پله ها استفاده میشود و معمولا در سایزهای 16 میلیمتر ، 25 میلیمتر ، 38 میلیمتر ،52 میلیمتر و نهایتا 76 میلیمتر تولید میشوند و اتصالات استیل مربوط به آنها نیز در همین سایزها و مطابق با ضخامت لوله های استیل تولید میشوند.

جدول سایز لوله استیل و محاسبه وزن لوله استنلس استیل همراه قیمت فروش
جدول سایز لوله استیل و محاسبه وزن لوله استنلس استیل همراه قیمت فروش

مورد قابل ذکر دیگر نیاز به لوله های استیل غیر سایز مانند سایز 30 میلیمتر و غیره میباشد که قطر کمتر آنها را باید در میان تیوب استیل جستو جو کرد و سایزهای بالاتر را به عنوان لوله های غیر سایز که اکثرا کمیاب هستند میبایست برای اطلاع از موجودی آنها باید در بازار استیل جستوجو نمود.

جدول سایز لوله استیل و محاسبه وزن لوله استنلس استیل همراه قیمت فروش
جدول سایز لوله استیل و محاسبه وزن لوله استنلس استیل همراه قیمت فروش

پتروپارسیان ارائه قیمت روز لوله استیل ( قیمت لوله استیل 316 ، قیمت لوله استیل 304 تایوان ، قیمت لوله استیل نرده )

گروه بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده لوله و اتصالات استنلس استیل در آلیاژهای استیل 304 ، استنلس استیل 316 و استیل نسوز در سایزهای 1/2 اینچ الی 12 اینچ و در رده های 10 ، 40 ، 80 و 160 آماده ارائه قیمت روز و اخذ قرارداد با مشتریان گرامی و کارفرمایان دولتی و غیر دولتی میباشد .برای دریافت پیش فاکتور و قیمت روز لوله استنلس استیل در سایز های مختلف و آلیاژهای مختلف با کارشناسان فروش پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید.

سایز لوله استیل
سایز لوله استیل

جدول سایز لوله استیل و محاسبه وزن لوله استنلس استیل همراه قیمت فروش :

مشخصات جدول سایز لوله استیل 304

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 4.1 / 5. تعداد رای: 16

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *