استاندارد لوله های استیل + PDF ، گروه بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده لوله استنلس استیل و فروش انواع لوله استیل با بهترین  قیمت و طبق جدول لوله های استیل در بازار در گرید استیل 304 تایوان ،316،321 و استیل نسوز 310 آماده ارائه به تهران ،مشهد،اصفهان و سایر شهرستانهای کشور میباشد.

در مورد ایجاد و کد گذاری استاندارد لوله های استیل : لوله استنلس استیل به عنوان متریالی که در صنعت و ساختمان سازی و همچنین ساخت قطعات دکوراتیو و نرده استیل بکار میرود ، از لحاظ حجم مصرف پس از ورق استیل پر مصرف ترین متریال استنلس استیل میباشند . به همین دلیل برای اتصال لوله ها به یکدیگر و تغییر مسیر یا مواردی مانند گرفتن خروجی و غیره می بایست اتصالات استیل و شیرآلات و فلنج نیز دارای یک سایز هماهنگ با لوله باشد . علاوه بر اهمیت هم سایز بودن ، ضخامت اتصالات استیل بون درز و درز دار و فلنج استیل نیز باید با لوله یک راستا باشد تا از رسوب سیال و ایجاد عیوب جوشکاری و اتصالات جلوگیری کند . بنابر این با دانستن تمام این شرایط نیاز به یک استاندارد واحد بین لوله ها با خود و اتصالات استیل آن میباشد که در سالهای اولیه ایجاد علم پایپینگ این استاندارد هاشکل گرفته و کم کم تکمیل شدند. یکی از این استانداردها استاندارد ASTM و دیگری ASME میباشد که بر اساس آن لوله های استیل بدون درز باید طبق جدول و استاندارد آلیاژی ارائه شده توسط این انجمن ها تولید و روانه بازار و کارگاه های تولیدی شوند.

استاندارد لوله های استیل + PDF و فروش لوله استنلس استیل 304 و 316
استاندارد لوله های استیل + PDF و فروش لوله استنلس استیل 304 و 316

استاندارد لوله های استیل و تیوب استنلس استیل در فایل پی دی اف PDF :

دانلود فایل: استاندارد لوله استیل و تیوب استنلس استیل

جدول استاندارد وزن لوله استنلس استیل از سایز 1/8 الی 12 اینچ به شرح زیر میباشد :

استاندارد لوله های استیل
استاندارد لوله های استیل

به اطلاع میرساند : گروه بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده لوله و اتصالات استیل در گرید و آلیاژهای استنلس استیل 304 ، استنلس استیل 316 و استیل نسوزمانند 321 ، 310 و 309  در سایزهای 1/8 اینچ الی 12 اینچ و در رده های 10 ، 40 ، 80 و 160 آماده ارائه قیمت روز و اخذ قرارداد با مشتریان و کارفرمایان دولتی و غیر دولتی میباشد .همچنین برای اخذ پیش فاکتور و قیمت روز لوله استیل در استاندارد و سایز های مختلف و آلیاژهای مختلف با کارشناسان فروش پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید.

استاندارد لوله های استیل
استاندارد لوله های استیل

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *