فروش ورق استیل پامنار تهران و قیمت ورق استیل 304 316 و نسوز ، گروه پتروپارسیان وارد کننده ورق استنلس استیل نگیر 304 و 316 310 نسوز و ورق استیل بگیر شامل استیل 430 و استیل 420 و ارائه خدمات : خرید ورق استیل نگیر و بگیر ، ساخت کشورهای افریقای جنوبی و تایوان

ورق استیل نگیر چیست ؟ به طور کلی اصطلاح نگیر به استنلس استیلی گفته میشود که بر اثر تاثیر نیکل و کروم خط یوتکتیک و یا دمای آستنیته به زیر دمای محیط و انجماد فلز رسیده و نهایتا زمینه ی آن آستنیتی شده که این فاز دارای خاصیت مغناطیسی نمیباشد و در برابر جاذبه آهن ربا عکس العملی نشان نمیدهد.

 ورق استیل نگیر شامل : فروش ورق استنلس استیل ۳۰۴ و ۳۰۴L که نوع اصلاح شده آلیاژ 304 میباشد , فروش ورق استیل ۳۱۶ و ۳۱۶L به معنی low carbon و نوع اصلاح شده 316 , ورق استیل ۳۲۱ که کاربرد نسوز دارد و ۳۱۰ و ۳۱۰S ( ورق استیل نسوز ) . با برند های معتبر از آسیای شرقی مانند پوسکو کره جنوبی ، تیسکو چین ، وای سی تایوان ، جیندال هند و کشورهایی دیگر مانند کلمبوس آفریقای جنوبی و همچنین اوکراین و اسپانیا در خدمت کارفرمایان میباشد .

فروش ورق استیل پامنار تهران و قیمت ورق استیل 304 316 نگیر و نسوز
فروش ورق استیل پامنار تهران و قیمت ورق استیل 304 316 نگیر و نسوز

ورق استیل نگیر با آلیاژ 201:

فروش ورق استیل ۲۰۱ ( فروش ورق استیل دکوراتیو برای کابین آسانسور و نمای ساختمان و استفاده های مشابه ) فروش ورق استیل طرحدار : ورق استیل خش دار روکش دار , ورق استیل طلایی یا ورق استیل میرور طلایی  و شامپاینی و مسی (که مصارف گسترده ای در آسانسور سازی و گنبد سازی دارند) , ورق استیل گندمی برای ساخت آسانسورها و همچنین نمای داخلی ساختمان و بناها ، گنبد و گلدسته سازی و برشکاری ورق استیل برای ایجاد حروف تبلیغاتی ، سقف آسانسوره ، درب آسانسورها و غیره بکار میروند. ورق پانچ استیل ( ورق استیل سوراخ دار یا ورق استیل مشبک ) برای نمای بعضی ساختمانها و درب ورودی همچنین در صنعت برای فیلتر کردن سیالات و جدا سازی و سایز بندی مواد از یکدیگر و گرفتن ناخالصی ها در سیالاتی که خورندگی دارند از این نوع ورقهای استیل مشبک بکار میرود .

فروش ورق استیل پامنار تهران و قیمت ورق استیل 304 316 نگیر و نسوز
فروش ورق استیل پامنار تهران و قیمت ورق استیل 304 316 نگیر و نسوز

و در پایان برای دریافت مشاوره و همچنین استعلام قیمت روز ورق استیل و اخذ پیش فاکتور و خرید ورق استیل ۳۰۴ نگیر با کارشناسان فروش گروه تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *