ورق استیل آجدار فروش و قیمت انواع ورق استنلس استیل فابریک و پرسی ، بطور کلی ورق استیل اجدار به دو نوع فایبریک که از اروپا و چین و تایوان وارد میشود و پرسی یا ساختگی داخلی که بر اثر فشار و ضربه سمبه بر ورق استیل ساده بوجود می آید.

گروه بازرگانی پترو پارسیان وارد کننده انواع ورق استنلس استیل آجدار فابریک و پرسی در ضخامت و آلیاژ های مختلف در خدمت همکاران محترم و مشتریان و کارفرمایان میباشد . قابل توجه است اصلی ترین آلیاژ در  تولید ورق استیل آج دار گرید استیل 304 نگیر میباشد که این آلیاژ به دلیل خواصی مانند مقاومت به خوردگی عالی ، قیمت مقرون به صرفه به نسبت استحکام و ماندگاری این نوع ورق ، و همچنین توان بازیافت به صورت کامل این نوع آلیاژ میباشد.

ورق استیل آجدار فروش و قیمت انواع ورق استنلس استیل فابریک و پرسی
ورق استیل آجدار فروش و قیمت انواع ورق استنلس استیل فابریک و پرسی

برای آشنایی با خواص انواع ورق استیل 304 ( بطور کل آلیاژ استیل 304 ) که در تهیه ورق استیل آجدار بکار میرود مطالعه مطالب زیر توصیه میگردد :

بدون شک پر مصرف ترین آلیاژ استنلس استیل در بین تمام گرید ها و آلیاژهای استیل ، گروه آلیاژی استیل 304 میباشد که به آلیاژ8-18 نیز معروف است . این عدد بیانگر وجود 8 درصد نیکل و مقدار 18 درصد کروم در ترکیب گرید استیل 304 میباشد که خواص بسیار مورد قبولی در این نوع آلیاژ بوجود آورده است و برای تولید انواع ورق استیل از جمله :1- ورق استیل نگیر 2- ورق استیل پانچ شده 3- ورق استیل فنری 4- ورق استیل طلایی 5- ورق استیل طرح دار 6- ورق استیل خش دار و غیره . مشخصات استیل 304 به عنوان یکی از بهترین گرید های استیل نگیر به این شرح میباشد :

1- مقاومت به خوردگی بسیار خوب در مقابل شرایط جوی و محیطی

2- ظاهر زیبا و قابلیت صیقل پذیری ( پولی کاری )

3- خواص مغناطیسی منحصر به فرد در میان آهن آلات

4- قابلیت بازیافت به صورت 100 در 100 ورق استیل 304 آجدار و انواع دیگر استیل

5- خواص جوش پذیری و استحکام در محیط جوشکاری شده بسیار عالی

6- استحکام و خواص مکانیکی بسیار عالی به نصبت بسیاری از فلزات و فولادها

و …

ورق استیل آجدار فروش و قیمت انواع ورق استنلس استیل فابریک و پرسی
ورق استیل آجدار فروش و قیمت انواع ورق استنلس استیل فابریک و پرسی

بنابر این وجود چنین خواص ارزنده ای باعث شده برای تولید انواع ورق استیل مانند ورق استیل آجدار از آلیاژ استیل 304 و 304L استفاده گردد.

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان با بهره مندی از کادری با تجربه و مجرب در امر مشاوره انواع آلیاژ و متریال استنلس استیل و فروش ورق استیل 304 و همچنین ارائه بهترین قیمت روز ورق استیل آج دار و فروش ورق استیل اجدار در خدمت مشتریان گرامی میباشد. برای دریافت قیمت و خرید ورق استیل با کارشناسان متریال استیل و یا شماره 77834249-021 تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *