انواع ورق های استیل شامل مات براق طلایی خش دار در گرید های مختلف ، ورق استیل به علت تنوع پذیری بالا در سطح به انواع کلی 1- ورق استیل مات 2- ورق استیل براق 3- ورق استیل خش دار 4- ورق استیل طلایی (آبکاری شده) و انواع دیگری میباشد.

ورق استیل از ترکیب آهن به عنوان فلز پایه و نیکل و کروم ( بسته به نوع استفاده و قیمت تمام شده مد نظر و نیاز به خواصی مانند خوردگی و سختی و غیره) و دیگر عناصر آلیاژی کمتری مانند مولیبدن و منگنز و غیره میباشد. انواع ورق استنلس استیل از لحاظ آلیاژ به طور کلی شامل : 1- استنلس استیل نگیر در گروه  300 مانند استیل 304 ، استنلس استیل 316 ، استیل 321 و استیل نسوز 310 2- استیل بگیر شامل استیل 410 ، استیل 420 (مخصوص آبکاری کروم مورد استفاده در صنایع آشپزخانه مانند قاشق و چنگال و غیره) و استیل 430 که به عنوان آلیاژ کاربردی در ساخت دکور با هزینه کمتر از استیل نگیر میباشد.

انواع ورق های استیل شامل مات براق طلایی خش دار
انواع ورق های استیل شامل مات براق طلایی خش دار

ورق استیل و به طور کلی آلیاژ استنلس استیل به علت وجود ترکیبات خاص خود دارای سطح نقره ای رنگ و دلنشینی میباشد و پس از پرداخت سطح به صورت نیمه براق و براق و آینه ای(میرور) و ورق استیل خش دار روکش دار قابل عرضه میباشد. همچنین نوع 304 و 430 را میتوان آبکاری رنگی نمود که شامل ورق استیل طلایی نگیر و بگیر، ورق استیل شامپاینی ، ورق استیل مسی رنگ و دیگر رنگ های دلخواه میباشد.

انواع ورق های استیل شامل مات براق طلایی خش دار در گرید های مختلف
انواع ورق های استیل شامل مات براق طلایی خش دار در گرید های مختلف
قیمت ورق استیل نگیر به علت داشتن عناصر آلیاژی خاص و گران قیمت تر مانند نیکل و کروم ، قیمت تمام شده ی بالاتری دارد و همچنین به علت وجود عناصرذکر شده از خاصیت مقاومت در برابر خوردگی و سختی و استحکام بیشتری برخوردار است و به همین دلیل در صنعت که نیاز به مقاومت خوردگی بالا توام با استحکام کششی و ضربه ای بالاتری نیاز دارد کاربرد وصیعی را در صنعت نفت و پالایشگاهی به خود اختصاص داده است. در مقابل آن استنلس استیل های بگیر دارای ترکیبات نیکل و کروم کمتر و همچنین قیمت پایین تری میباشد.
گروه پتروپارسیان تامین کننده سایر متریال استنلس استیل و ارائه کننده قیمت ورق استیل به صورت عمده ای و تعداد واحد با بهترین قیمت روز استیل میباشد. برای دریافت لیست قیمت انواع ورق های استیل بگیر و نگیر با کارشناس فروش گروه تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *