ورق استیل پامنار فروش ورق استیل نگیر تایوان با قیمت روز ، استیل 304 به علت مقاومت به خوردگی مناسب و همچنین به علت قیمت خوب نسبت به کیفیت و مزایای خوب آن و همچنین ورق استیل 316 ضد اسید به علت مقاومت به خوردگی در برابر اسید های رقیق بسیار پر مصرف میباشند و در کنار این دو آلیاژ پر مصرف ، استیل بگیر 430 و 420 براق و مات و خش دار به علت قیمت تمام شده بسیار پایین تر از انواع نگیر مصارف گسترده ای در صنایع تولید ظروف غذایی و آشپزخانه و غیره کاربرد دارد.

ورق استیل پامنار فروش ورق استیل نگیر تایوان با قیمت روز
ورق استیل پامنار فروش ورق استیل نگیر تایوان با قیمت روز

خرید فروش ورق استیل در پامنار تهران :

ورق استیل در بازار استیل تهران پامنار  در ضخامت های کم مانند ورق استیل ۰/3 میلیمتر الی 2 میلیمتر از بازار پامنار تهران به سراسر کشور و از طریق پتروپارسیان قابل ارائه میباشد .

خرید فروش ورق استیل در بازار استیل تهران یا مجتمع پارس غدیر تهران شعبه پتروپارسیان :

گروه بازرگانی پتروپارسیان انواع استیل خود را از ضخامتهای 0/5 الی 65 میلیمتر و با مشخصات ورق استیل شامل :

۱- ابعاد مختلف ورق استیل 304 و ورق استنلس استیل 316

۲- طرح های مختلف مانند انواع ورق خش دار روکش دار نگیر و بگیر و همچنین ورق دکوراتیو ورق استیل طلایی

۳- ورق استیل صنعتی مانند ورق استیل 304 نگیر تایوان

۴-استیل دکوراتیو ( ورق نگیر خشدار ، ورقهای استیل طلایی و شامپاینی ، استیل بگیر 430 خشدار ) و غیره را در نمایشگاه و انبار پارس غدیر جاده قدیم کرج فروشگاه پترو پارسیان استیل ، قابل ارائه نموده است . برای خرید ورق استیل نگیر و بگیر با کارشناسان گروه تماس حاصل فرمایید.

ورق استیل پامنار فروش ورق استیل نگیر تایوان با قیمت روز
ورق استیل پامنار فروش ورق استیل نگیر تایوان با قیمت روز

فروش ورق استیل پامنار در انواع پانچ شده یا سوراخ دار :

ورق استیل پانچ شده یا سوراخ دار با بهترین قیمت و کیفیت و آلیاژ با ترکیب دقیق بر اساس تفکیک کیفیت به دو نوع وارداتی اروپایی و آسیای شرقی و ورق استیل پانچ داخلی که توسط گیوتین سوراخکاری میگردد . همچنین بر اساس نیاز و دقت برش درخواستی توسط مشتریان و کارفرمایان سوراخ کاری ورق ها توسط واتر جت و لیزر نیز انجام پذیر میباشد که به طبع قیمت ورق استیل پانچ شده نیز افزایش میابد .

ورق استیل پامنار فروش ورق استیل نگیر تایوان با قیمت روز
ورق استیل پامنار فروش ورق استیل نگیر تایوان با قیمت روز

گروه پتروپارسیان استیل با بهره مندی از کادر فروش با تجربه و ارتباط قوی با صنعت استیل در زمینه واردات انواع ورق استیل و فروش در استانهای : ( فروش ورق استیل در اصفهان ، فروش ورق استیل درمشهد ، فروش ورق استیل در کرج ، فروش ورق استیل در تبریز ، فروش ورق استیل در شیراز ) ، فروش لوله و اتصالات استیل ، فلنج استیل ، شیرآلات استنلس استیل و میل گرد استنلس استیل در خدمت کارفرمایان و همکاران بازار میباشد .

برای دریافت پیش فاکتور و همچنین دریافت قیمت روز استیل پامنار و ورق استیل نگیر تایوان از مجتمع استیل پارس غدیر یا بازار استیل پارس غدیر ، مجتمع تجارت استیل ایران ،یا مرکز تجارت استیل ایران و همچنین شرکت های وارد کننده ورق استیل و سایر محصولات دیگر استنلس استیل و آلیاژهای خاص مانند مونل و اینکونل و تیتانیوم در بازار استیل ایران  با کارشناسان پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *