لوله استیل 316 , یکی از پر کاربرد ترین انواع لوله استیل است که به علت مقاومت عالی در برابر خوردگی مخصوصا در محیط های اسیدی از این نوع لوله استیل استفاده میشود .قیمت لوله استیل 316 (لوله استیل+قیمت) همانند دیگر آلیاژ های استیل بر اساس قیمت روز لوله استیل تعیین میگردد.همچنین لوله استیل مانند انواع لوله استیل از رنگ و ظاهر زیبایی برخوردار است که خاصیت مقاومت به خوردگی و زیبایی آن باعث میشود کمتر نیاز به عایق پیدا کند و همین امر بحث انجام عایقکاری را (بجز زمانی که اطلاف دما مد نظر باشد ) حذف و باعث کاهش هزینه در این مورد میشود . از دیگر خواص استیل 316 خاصیت ایجاد کمترین آلودگی میباشد که این امر لوله استیل 316 را در در مصارف دارویی خاص مانند ساخت لوله های سرم سازی و مخازن تولید دارو تجهیزی لاینفک کرده است .

pipe-tube-stainless
                                     لوله استیل

قیمت لوله استیل 316 نسبت به لوله استیل 304 حدودا 30 درصد بالاتر است که این امر ناشی از وجود عناصر آلیاژی بیشتر میباشد .

وزن لوله استیل 316 از لوله 304 بالاتر است که به دلیل همان افزایش عناصر آلیاژی میباشد .

لوله استنلس استیل 316 در ایران فقط به صورت وارداتی موجود است که گروه پترو پارسیان قابلیت تامین انواع سایز و ضخامت های مختلف این لوله را دارا میباشد.

لوله استیل 316قیمت :برای اخذ قیمت انواع لوله استیل میتوانید با کارشناسان پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

لوله استیل 316فروش : فروش تمامی سایز های مورد نیاز در صنعت توسط گروه پترو پارسیان انجام میگردد ، برای اطلاع از آخرین قیمت ها و موجودی با کارشناس متریال استیل پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید.

 

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *