لوله استیل 316 فروش , نکات مختصر و مفید پیرامون خرید و قیمت لوله استیل 316 : لوله استیل 316 بیشترین مصرف را برای انتقال سیالهای اسیدی و مواد سیالی که حساسیت بالایی به آلودگی دارد مانند لابراتورها و سرم سازی ها را دارد. همچنین به علت خاصیت خوب جوش پذیری و عدم کاهش استحکام و عیوب جوش ، مصرف لوله استیل 316 را بسیار گسترده کرده است … لوله استیل 316 دارای 10 الی 12 درصد نیکل و 16 الی 18 درصد کروم دارد که وجود این مقدار از عناصر عالیاژی خواص مقاومت به خوردگی را در برابر اسیدهای رقیق تضمین میکند.لوله استیل 316L نوع اصلاح شده کربن در آلیاژ  316 میباشد که خواص خم پذیری و انعطاف و همینطور خواص جوش پذیری (پایداری فاز آلفا) را بسیاربیشتر میکند . قیمت لوله استیل 316 از لوله استیل 304 بالاتر است که دلیل این امر وجود عناصر آلیاژی بیشتری در این نوع آلیاژ میباشد. همچنین وزن لوله استیل 316 نسبت به نوع 304 آن بالاتر است اما این مقدار بسیار بپناچیز و در مقدارهای زیر 1 تن قابل صرف نظر میباشد .

316ti-stainless-steel-pipes-tubes
لوله استیل 316 فروش

انواع لوله استنلس استیل 316 : لوله استنلس استیل ۳۱۶ معمولی و لوله استنلس استیل ۳۱۶ , لوله استنلس استیل ۳۱۶ چینی , لوله استنلس استیل ۳۱۶ تایوانی ,  ضخامتهای موجود لوله استنلس استیل ۳۱۶ رده ۵ رده ۱۰ رده ۲۰ رده ۴۰ رده ۸۰ ,  لوله استنلس استیل ۳۱۶ به صورت ۶ متری موجود می باشد , لوله استنلس استیل ۳۱۶ از سایز ۱/۲ تا ۳۶ اینچ , لوله استنلس استیل درزدار , لوله استنلس استیل بدون درز

گروه فنی بازرگانی پترو پارسیان با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه آماده ارائه بهترین قیمت روز و پیش فاکتور به کارفرمایان گرامی میباشد . برای اطلاعات بیشتر از سایز و برند و قیمت روز لوله استیل 316 با کارشناس فروش متریال استیل تماس حاصل فرمایید .

 

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *