فلنج استنلس استیل ،نکات مهم و کلیدی برای خرید فلنج استیل و خرید فلنج فولادی فلنجها با توجه با اینکه چند نوع هستند و هرکدام برای کاربرد خاصی ساخته شده ان و از نظر تحمل فشار نیز در چند سری کلاس تقسیم بندی میشوند . مانند فلنج کلاس 150 ، فلنج کلاس 300 ، فلنج کلاس 600 ، فلنج کلاس 800 و… فلنج استیل از جمله پرکاربرد ترین متریال در پایپینگ میباشد که واسطه ای مطمئن بین لوله ها میباشد. در بین فلنج استنلس استیل ، فلنج استیل 304 و فلنج استیل 316 و فلنج استیل 321 پر مصرف ترین نوع فلنجها میباشند که در انواع سایز ، رده  و کلاس توسط گروه پتروپارسیان قابل ارائه میباشد . همچنین قیمت فلنج استیل از قیمت فلنج فولادی تا حدودی بالاتر میباشد هر چند که در فلنجها برند و نسبت موجود بودن به شدت قیمت فلنج را تحت تاثیر قرار میدهد . طبق استاندارد آمریکا فلنجها را از نظر تحمل فشار و درجه حرارت به چند سری یا کلاس تقسیم بندی میکنند که این نوع تقسیم بندی بدون توجه به جنس آن میباشد و با هر جنس و متریالی که باشد در مورد آن صادق است که این کلاسها عبارتند از :

فلنج کلاس 150  – فلنج کلاس 250 – فلنج کلاس 300 – فلنج کلاس 400 – فلنج کلاس 600 – فلنج کلاس 900 – فلنج کلاس 1500 ،  مثلا فلنج LB 900 یعنی فلنجی که بتواند 900 پوند یا PSI فشار را در خود تحمل کند .

فلنج استیل
                                                                                            فلنج استنلس استیل

انواع فلنج استیل و فلنج کربن استیل بر اساس نوع آن شامل :

1- فلنج گردن دار استیل (فلنج گردن دار کربن استیل) WELDING NECK FLANG

2- فلنج ساکتی استیل (فلنج ساکتی کربن استیل) SOCKET WELD FLANG

3-فلنج لبه دار (LAP JOINT FLANGE)

4- فلنج اسلیپون (فلنج خوابیده) SLIP ON FLANGE

5- فلنج کور (BLIND FLANGE)

6-فلنج پیچی (SCREWED FLANGE)

7- فلنج کاهنده و افزاینده (REDUCED FLANGE & INCREASER FLANGE)

8- اریفیس فلنج (ORIFACE FLANGE)

گروه پتروپارسیان با بهره مندی از کادر مجرب در امر فروش و ساخت و نصب متریال پایپینگ در جنسهای استنلس استیل و کربن استیل در خدمت کار فرمایان عزیز میباشد . برای دریافت آخرین قیمت فلنج استیل و قیمت فلنج کربن استیل و همچنین اخذ پیش فاکتور تماس حاصل فرمایید .

petroparsian.ir

 

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *