اتصالات فشار قوی , اطلاعات جامع پیرامون خرید و فروش اتصالات فشار قوی هیدرولیک : برای سیالاتی با دمای بالا و فشار بسیار زیاد از اتصالات فشاری استفاده میشود (مانند اتصالات فشار قوی کلاس 3000) دامنه آلیاژی این متریال مانند سایر اتصالات استیل و اتصالات فولادی میباشد با تفاوت ظاهری که به صورت نری و مادگی با لوله ها جفت شده و دارای انواع متفاوت در نوع اتصالا مانند : اتصالات ساکتی (اتصالات ساکت ولد و یا اتصالات جوشی فشار قوی) و اتصالات رزوه ای یا اتصالات دنده ای میباشد. یکی از معروف ترین و جا افتاده ترین برندهای موجود در ایران و قابل ارائه توسط پتروپارسیان برند تی تایوان(T) میباشد که تاییدیه شرکت ملی نفت و گاز ایران را هم به خود اختصاص داده است. برای دریافت قیمت اتصالات فشار قوی و لیست قیمت اتصالات فشار قوی و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان فروش گروه فنی تجاری پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

اتصالات فشار قوی
اتصالات فشار قوی

نکاتی در مورد آلیاژهای بکار رفته در این متریال برای شناخت و انتخاب جنس مورد نظر در زیر آمده است :

استنلس استیل :

استنلس استيل چیست؟ فولاد زنگ نزن ، آليا‍ژي از فولاد است كه از حدود 10.5 درصد يا بيشتر كروم و بيش از 50 درصد آهن تشكيل شده باشد .كروم موجود در استيل سبب به وجود آمدن يك لایه سطحی(فیلم) سخت و يكپارچه در برابر زنگ زدگي مي شود . قابليت ضد زنگ بودن با اضافه كردن درصد بيشتر كروم و همچنين آلياژهاي ديگر نظير بهبود مي يابد همچنین وجود نیکل باعث پایداری فاز آستنیت شده و خاصیت مغناطیسی آلیاژ را کاهش میدهد که در بسیاری از موارد نکته مثبتی در آلیاژ استنلس استیل میشود

کربن استیل یا فولاد کربنی :

به آلیاژی که از حداقل 00025/0 درصدر کربن و حداکثر 2/2 درصد کربن و مابقی آهن و دیگر عناصر آلیاژی با توجه به دستیابی به خواص دلخواه میباشد .

برنج و برنز : آلیاژهای مس با روی(برنج)و آلیاژ مس با قلع(برنز قلع) و یا سایر عناصر آلیاژی دیگر میباشد که با توجه به خواص ضد خوردگی و رسانایی این آلیاژ گاها در تولید اتصالات مورد مصرف قرار میگیرد.

گروه فنی تجاری پترو پارسیان آماده ارسال قیمت و پیش فاکتور برای کارفرمایان محترم با تضمین کیفیت و قیمت میباشد.برای دریافت آخرین قیمت اتصالات با کارشناسان تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *