ورق استیل ضد اسید و ضد زنگ ، انواع ورق استیل که در صنعت بکار میرود باید دارای خصوصیاتی باشد که در مقابل سیال کمترین واکنش را نشان دهد.یکی از این خواص علاوه بر ضد زنگ بودن و جلوگیری از اکسید شدن ، خاصیت ضد اسید ورق استنلس استیل میباشد . آلیاژهای گروه 300 و مخصوصا ورق استنلس استیل 316 به خوبی این خاصیت ضد اسیدی و خوردگی را دارا میباشند . علاوه بر آن در صنعت و مخزن سازی فروش ورق استیل ضخیم و همچنین فروش ورق استیل ضد خش ( مقاوم در برابر خوردگی های فیزیکی ) کاربرد وسیعی دارند.

ورق استیل ضد اسید و ضد زنگ
ورق استیل ضد اسید و ضد زنگ

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده و تامین کننده انواع ورق استیل با مشخصات و خواص ضد خوردگی ، ضد اسید ، ضد خش (ورق استیل ضد سایش ) و همچنین ورق های استیل مخصوص صنایع غذایی و دکوراتیو ، در خدمت همکاران محترم در بازار و کارفرمایان میباشد .

ورق استیل ضد اسید چیست ؟

در آلیاژهای استنلس استیل هنگامی که درصد عناصر آلیاژی مانند کروم و نیکل افزایش پیدا کند به دلیل پایداری فاز آستنیت و همچنین ایجاد لایه ی اکسید کروم بر روی سطح ورق استیل یا لوله و اتصالات استیل مانع از نفوذ مواد خورنده به لایه های زیرین شده و از این رو از پیشروی خوردگی جلو گیری میکند.

ورق استیل ضد زنگ چیست ؟

به طور کلی آلیاژهایی که از ترکیب آهن – کربن با مقدار پایین ( کمتر از 0/5 درصد ) – کروم و نیکل ، را استنلس استیل STAINLESS STEEL یا فولاد ضد زنگ می نامند ، که این نام مشخصا به این معنی نمیباشد که این نوع فولاد کاملا ضد زنگ است بلکه در شرایط نرمال و یا خورنده های رقیق مقاومت بسیار بالایی از خود نشان میدهد . که در این بین گروه 300 یا همان استیل نگیر ( ورق استیل نگیر و لوله استیل نگیر ) مقاومت به خوردگی بالاتری نسبت به گروه 200 و گروه 400 که به استیل بگیر موسومند دارد.

ورق استیل ضد اسید و ضد زنگ
ورق استیل ضد اسید و ضد زنگ

برای دریافت قیمت روز ورق استیل و ارائه خدمات پیرامون فروش ورق استیل نگیر و ضد اسید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *