فروش ورق استیل در کرج و شیراز و اهواز  ، همچنین شهرستانهای سراسر کشور مانند فروش ورق استیل در تبریز و فروش ورق استیل در رشت :

پتروپارسیان وارد کننده ، تامین و فروشنده ورق استیل و لوله و اتصالات استنلس استیل با پایین ترین قیمت روز ورق استیل میباشد . گروه پترو پارسیان تامین کننده انواع ورق استیل مانند :

1-انواع  ورق استیل 304

2-انواع ورق استیل 316 

3- ورق استیل 310 ( ورق استیل نسوز )
4-و ورق استیل طرح دار

با قیمت و کیفیت تضمینی آماده ارسال متریال به سرایر کشور میباشد .

فروش ورق استیل در تهران و کرج :

ورق استیل در بازار تهران ( پارس غدیر و پامنار ) در ضخامت های کمتر از 3 میلیمتر مانند ورق استیل 0/4 الی 3 میلیمتر از پامنار به سراسر کشور توسط گروه پتروپارسیان قابل ارائه میباشد .

فروش ورق استیل در اهواز و شیراز در انواع مختلف :

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان انواع ورق استیل خود را از ضخامتهای 1 الی 20 میلیمتر و با مشخصات ورق استیل شامل :

1- ابعاد مختلف

2- طرح های مختلف مانند ورق استیل طلایی

3- ورق استیل صنعتی

4-ورق استیل دکوراتیو و غیره را در نمایشگاه و انبار پارس غدیر جاده قدیم کرج ، قابل ارائه نموده است . برای خرید ورق استیل با کارشناسان گروه تماس حاصل فرمایید.

فروش ورق استیل در کرج و شیراز و اهواز
فروش ورق استیل در کرج و شیراز و اهواز

گروه پتروپاریان با بهره مندی از کادر فروش با تجربه و ارتباط موفق با صنعت در زمینه واردات ورق استیل و فروش در استانهای : ( فروش ورق استیل در اصفهان ، فروش ورق استیل درمشهد ، فروش ورق استیل در کرج ، فروش ورق استیل در تبریز ، فروش ورق استیل در شیراز ) ، فروش لوله و اتصالات استیل ، فلنج ، شیرآلات استیل و میلگرد استنلس استیل در خدمت کارفرمایان و همکاران بازار میباشد .

برای اخذ پیش فاکتور و همچنین دریافت قیمت روز ورق استیل براق و مات و غیره ، ورق استیل طلایی ، ورق استیل طرح دار و غیره با کارشناسان پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *