میلگرد استیل اصفهان فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر ,گروه پتروپارسیان تامین کننده میلگرد استیل 304 نگیر،321 و 316 نگیر، 420 بگیر و ارائه خدمات : فروش میلگرد استیل اصفهان ، تهران ، و سایر شهرستانهای کشور با بهترین قیمت مارکت در خدمت مشتریان و همکاران عزیز میباشد.

یکی از پر مصرف ترین متریال استیل در صنعت میلگرد استنلس استیل میباشد.به علت خاصیت تراشکاری و شکل پذیری توسط تراش استفاده های زیادی میتوان از آن نمود . قیمت میلگرد استیل نسبت به لوله و اتصالات مقداری کمتر میباشد چراکه از لحاظ اولویت و صرفه ی تولید به علت وزن میلگرد و سهولت تولید آن تولید میلگرد استیل به صرفه تر میباشد.

میلگرد استیل اصفهان فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر
میلگرد استیل اصفهان فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر

سایز و مشخصات و آلیاژ میلگرد استیل 304 ( میلگرد استیل نگیر ) :

بطور کلی آلیاژهای استنلس استیل که مقدار نیکل و کروم بالایی در آن وجود دارد و باعث ایجاد ساختار آستنیتی میگردد را میلگرد استیل نگیر میگویند . و در مورد گرد استیل 304 : آلیاژی با  ساختار آستنیتی و دارای 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل را استنلس استیل 304 نگیر میگویند که ضمن خواص ضد خوردگی خوبی که دارد خواص منحصر به فرد و ویژه ای نسبت به دیگر آلیاژهای فولاد مانند : قابلیت بازیافت به صورت صد در صد ، خواص غیر مغناطیسی که در بسیاری موارد کاربرد ویژه ای داراست ، زیبایی ظاهری و مقاومت به خوردگی عالی میباشد .

میلگرد استیل اصفهان فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر
میلگرد استیل اصفهان فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر

سایز و مشخصات و آلیاژ میلگرد استیل 420 ( میلگرد استیل بگیر ) :

میل گرد استیل بگیر :  آلیاژهای استنلس استیل که دارای  حدودا 12 الی 14 درصد کروم CR و در حدود 1 درصد منگنز MN و بالاتر از 0.15 صدم درصد کربنCR دارد ، آلیاژ استیل 420 شناخته و نامگذاری میگردد . زمینه ساختاری این آلیاژ به علت درصد کم کروم و نیکل به صورت فریتی و دارای خواص مغناطیسی میباشد (استیل بگیر)و همچنین مقاومت به خوردگی کمتری از نوع 304 و سایر آلیاژهای گروه 300 دارد ولی از نظر قیمت قابل توجه است که قیمت میلگرد استیل بگیر کمتر از قیمت میلگرد استیل نگیر میباشد که دلیل این اختلاف قیمت وجود کمتر عناصر آلیاژی گران بها مانند کروم و مخصوصا نیکل میباشد.

برای دریافت قیمت میلگرد استیل اصفهان و اخذ پیش فاکتور با کارشناسان فروش گروه پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *