قیمت ورق استیل پانچ شده سوراخدار یا ورق استیل مشبک ، بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده و فروش انواع ورق استنلس استیل نگیر و بگیر ( 304 و 316 و 430 )با مشخصات گوناگون مانند انواع ورق پانچ استیل و توری مش استنلس استیل در خدمت همکاران محترم بازار و مصرف کنندگان میباشد.

قیمت ورق استیل پانچ شده سوراخدار یا مشبک با بهترین شرایط و کیفیت
قیمت ورق استیل پانچ شده سوراخدار یا مشبک با بهترین شرایط و کیفیت

ورق های استنلس استیل در صنعت مصارف بسیار گسترده ای دارند که دلیل آن را میتوان به مشخصات ورق استیل مربوط دانست که برخی از آنها ذکر میگردند :

1- خواص مقاومت به خوردگی ورق استنلس استیل .

2- زیبایی ظاهری و سطحی ورق استیل .

3- استحکام و مقاومت به دفرمه شدن ورق های استنلس استیل .

4- قابلیت جوشکاری و خمکاری ورق استیل .

و بسیاری از موارد دیگر همانند قابلیت بازیافت صد در صدی ورق استیل پانچ شده و دیگر ورق های استنلس استیل میباشد.

به استحضار میرساند پترو پارسیان با قبول سفارش جزئی و کلی و ارائه خدمات پانچ ورق استیل از قبیل فروش ورق پانچ استیل همچنین ارائه قیمت ورق استیل پانچ شده فابریک وارداتی که از کشورهای اروپایی وارد و توسط لیزر پانچ شده اند و ورق استیل 304 تایوان مشبک یا سوراخدار که توسط واتر جت و به واسطه فشار آب با شدت بسیار زیاد و گیوتین که از طرق قالب بندی و سپس ضربه ی یکباره روی ورق استیل ، به شکل مشبک و توسط خود کارخانه تولید کننده تولید میگردد . همچنین ورق های استیل پانچ شده در داخل کشور نیز تولید میشوند که از ورق استیل معمولی مات و یا براق انتخاب میگردند.

قیمت ورق استیل پانچ شده سوراخدار یا مشبک
قیمت ورق استیل پانچ شده سوراخدار یا مشبک

انواع مشخصات ورق پانچ استیل مشبک و سوراخکاری ورق استیل 304 و 316 و نسوز موارد مصرف :

قابل توجه است این نوع از ورق استیل را برای مصارف مختلفی مانند : دکوراتیو و تولید میزها و همچنین نمای ساختمانها که از پانچ ورق استیل براق ایجاد میشود و همچنین برای مصارف صنعتی مانند فیلتر سازی و جهت صاف کردن سیالاتی مانند نفت و روغن که از ورق استیل مات هستند ،بکار میروند . مشخصات ورق استیل پانچ شده به گونه ای است که دانستن چند عامل بسیار ضروری و مهم میباشد که به ترتیب نام برده میشوند :

1- ابعاد ورق استیل پانچ شده یا مشبک معمولا به صورت 2در1 تولید میشوند.

2- ضخامت ورق استیل پانچ شده یا مشبک که از 0/5 تا 5 میلیمتر مصرف دارند.

3- تعداد و فاصله سوراخ های ورق پانچ شده استیل که به عنوان چشمه یا مش نیز در توری های استیل نیز شناخته میشوند.

4- سایز و قطر سوراخ ورق پانچ شده استنلس استیل

قیمت ورق استیل پانچ شده سوراخدار یا مشبک
قیمت ورق استیل پانچ شده سوراخدار یا مشبک

ضمنا در راستای انتخاب آلیاژ ورق استیل برای نوع مصرف به اطلاع میرسد که :ورق استیل پانچ شده برای مصارف دکوراتیو را از آلیاژهای استنلس استیل 201 و استنلس استیل 304 تولید میکنند. و همچنین در مصارف صنعتی از آلیاژهای استیل 304 ، استیل 316 ضد اسید در مواردی که سیال دارای خورندگی است و ورق استیل نسوز در مواردی که سیال و محیط دارای درجه حرارت بسیار بالا میباشد .

قیمت ورق استیل پانچ شده سوراخدار یا مشبک
قیمت ورق استیل پانچ شده سوراخدار یا مشبک
گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان با بهره مندی از کادری باتجربه و مجرب در راستای تامین و تجهیز متریال استنلس استیل در خدمت همکاران و مشتریان گرامی میباشد . برای دریافت قیمت روز ورق استیل پانچ شده و فروش ورق پانچ استیل باکارشناسان فروش متریال استیل پتروپارسیان و با شماره 66396479-021 و 66396518-021تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *