میلگرد استیل 304 قیمت فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر و نسوز ، پتروپارسیان وارد کننده و فروشنده انواع میلگرد استیل اعم از : میلگرد استیل 316 ،میلگرد استیل 321 ، میلگرد استیل 420 و 410 و ارائه قیمت میلگرد استیل با بهترین شرایط خرید گرد استیل (راد استیل) :

یکی از پرکاربرد ترین متریال استنلس استیل ، میلگرد استیل 304  نگیر میباشد که به علت قابلیت تراش و شکل دهی در هر سایز و شکلی  برای تولید قطعات صنعتی و ابزار دقیق کاربرد وسیعی دارد. همچنین به علت مصارف گوناگون میلگرد استنلس استیل در آلیاژهای مختلف و در سایزهای متنوع تولید و عرضه میگردد . در ادامه مطلب برخی از آلیاژهایی که برای تولید میل گرد استنلس استیل بکار میرود همراه با توضیح مختصری شرح داده میشوند .

میلگرد استیل 304 قیمت فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر و نسوز
میلگرد استیل 304 قیمت فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر و نسوز

میلگرد استیل نگیر شامل میلگرد استیل 304 ، استنلس استیل 316 و استیل 321

این آلیاژ که به گروه 300 و یا استیل آستنیتی نیز قابل تشخیص و تفکیک است به علت خواص مغناطیسی و همچنین مقاومت در برابر خوردگی های محیطی اسیدی و قلیایی کاربرد وسیعی دارند . همچنین در آلیاژ سازی فولاد زنگ نزن آستنیتی یا استنلس استیل گروه 300 کروم و نیکل به عنوان فلزات اصلی در آلیاژسازی بکار میروند و باعث بالا بردن خواص مکانیکی و ضد خوردگی این ترکیب میگردد.

میل گرد استنلس استیل نسوز ( راد استیل نسوز ) :

این نوع میلگرد اغلب در تولید قطعات و شفت هایی که در دماهای بسیار بالا بکار میروند کاربرد وسیعی دارند مانند : میلگرد استیل 4841 یا استیل 310 ، میلگرد استیل 309 و غیره که به علت خواص ذکر شده و همچنین مقاومت به خوردگی بهتر که در نتیجه افزایش عناصر آلیاژی بالاتری میباشد ، دارای قیمت فروش بالاتری میباشند و همچنین با افزایش سایز میلگرد استیل نسوز قیمت آن نیز افزایش میابد .

میلگرد استیل 304 قیمت فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر و نسوز
میلگرد استیل 304 قیمت فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر و نسوز

میلگرد استیل بگیر ( استیل 410 ، استیل 420 و استنلس استیل 430 ):

این نوع میلگرد استیل بگیر بیشتر به علت قیمت پایین تری که نسبت به دو نوع ذکر شده فوق نام برده شده اند ، و همچنین برخی خواص مخصوص به خود مانند نیاز به خواص مغناطیسی بکار میروند . همچنین قیمت میلگرد استیل بگیر یا مغناطیسی به علت کاهش عناصر آلیاژی از جمله کروم و نیکل و همچنین عدم وجود مولیبدن و تیتانیوم و در نتیجه محدودیت خواص ضد خوردگی و خواص مقاومت به حرارت در دماهای بالا ( مانند به وجود آمدن عیب تورق یا پوسته پوسته شدن در اثر اکسید شدن سطح میلگرد استیل در دمای بالا ) دارای قیمت فروش پایین تری میباشد .

میلگرد استیل 304 قیمت فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر و نسوز
میلگرد استیل 304 قیمت فروش میلگرد استنلس استیل نگیر و بگیر و نسوز

از مطالعه و جمع بندی مطالب فوق این نتیجه حاصل میشود که هرچه عناصر آلیاژی در استنلس استیل بیشتر شود قیمت میلگرد استیل بالاتر و خواص ضد خوردگی و حرارتی نیز بالاتر میرود و هرچه عناصر آلیاژی اصلی یعنی نیکل و کروم کاهش یابد علاوه بر کاهش قیمت خرید و فروش میلگرد استنلس استیل ، خواص مکانیکی ، خوردگی و مقاومت به حرارتی نیز کاهش میابد و در اینجا عواملی مانند خواص مورد نظر و صرفه اقتصادی و نوع نیاز به خواص مورد نیاز جنس آلیاژ میلگرد های استیل انتخاب میگردد و با افزایش سایز و وزن میل گرد قیمت آن نیز افزایش میابد.

قابل توجه است برای خرید میلگرد استنلس استیل اطلاع از قیمت لوله استیل 304 و میلگرد استنلس استیل با کارشناسان فروش متریال استیل و شماره مستقیم 77834249-021 گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *