فروش پروفیل استنلس استیل و لیست قیمت پروفیل استیل 304 و استیل 201 ، از جمله متریالی که برای تولید سازه های صنعتی و دکور و چهار چوب ها بکار میرود لوله و پروفیل استیل میباشد. پروفیل استنلس استیل در ابعاد متفاوتی تولید میگردد که از سایز 1 در 1 تا 100 در 100 پرمصرف ترین قوطی استیل هستند. همچنین قیمت بر اساس وزن پروفیل استیل و آلیاژ آن که شامل : پروفیل استیل 304 و پروفیل استیل 201 میباشد تعیین میگردد.

فروش پروفیل استنلس استیل و لیست قیمت پروفیل استیل 304 و 201 و قوطی استیل
فروش پروفیل استنلس استیل و لیست قیمت پروفیل استیل 304 و 201 و قوطی استیل

انواع پروفیل استیل که در تولید دکور منازل و مکان های تجاری بکار میرود دارای سطحی براق تر و ضخامت کمتری میباشد و همچنین قوطی استیل که در صنعت بکار میرود علاوه  بر سایز بالاتر دارای ضخامت بالاتر و در نتیجه وزن بالاتری میباشد. همچنین بستگی به میزان خوردگی محیط و برخورد با آب یا رطوبت محیط ( مانند شرایط شرجی جنوب و شمال ) آلیاژ مورد نظر انتخاب میگردد که به طور کلی دو نوع آلیاژ برای تولید انواع قوطی استیل بکار میرود که در زیر توضیح داده میشوند.

فروش پروفیل استیل 304 و قیمت قوطی استیل 304 ( تولید شده از فولاد ضد زنگ آلیاژ 304 ) :

این نوع پروفیل به علت استحکام مناسب و همچنین برخورداری از شرایط مناسب نسبت به مقاومت در برابر خوردگی های معمول کاربرد وسیعی دارد و به دلیل همین مزیت های ذکر شده که به علت افزایش عناصر آلیاژی میباشد دارای قیمت بالاتری نسبت به قیمت پروفیل استیل 201 میباشد. پر مصرف ترین سایز قوطی استیل 304 شامل قوطی استیل 25*25 ، 30*30 ، 50*50 و ضخامتهای 1 میلیمتر ، 1/5 میلیمتر و 2 میلیمتر میباشد.

فروش پروفیل استنلس استیل و لیست قیمت پروفیل استیل 304 و 201 و قوطی استیل
فروش پروفیل استنلس استیل و لیست قیمت پروفیل استیل 304 و 201 و قوطی استیل

فروش قوطی استیل 201 و قیمت پروفیل استیل 201 :

این نوع پروفیل به علت قیمت پایین تر و کیفیت ظاهری کاملا مشابه با نوع 304 دارای مصرف گسترده ای میباشد.

این نکته را باید در نظر گرفت که هنگام طراحی و انتخاب لوله استیل 201 و پروفیل استیل 201 باید وجود شرایط محیطی مانند رطوبت و سایر عوامل خورنده محیط می بایست در کمترین حد خود باشد چراکه بعد از گذشت زمان دچار خوردگی های سطحی و به اصطلاح زنگ آبه زدن روی سطح پروفیل میگردد.

قابل ذکر است برای شرایط خاص محیط های خورنده در صنعت و صنایع غذایی و دارویی مقدار کمی قوطی یا پروفیل استیل 316 تولید میگردد .

همچنین در اثر برخورد با سیال موجود در محیط یا عبور سیال از درون قوطی خوردگی به کمترین مقدار خود برسد.

گروه پتروپارسیان فروشنده پروفیل استیل 304 و 201 و همچنین 316 در سایز و ضخامتهای مختلف ، آماده همکاری و ارائه قیمت به همکاران گرامی و مشتریان خود  میباشد .
برای دریافت قیمت روز استیل با کارشناس استیل مجموعه تماس حاصل فرمایید.
قابل توجه است که به علت تغییر قیمت روزانه ارز و نوسانات بازار ( قیمت روز پروفیل استیل و نسبت عرضه و تقاضا ) لیست قیمت قوطی استیل را به صورت روزانه از کارشناس های فروش اخذ نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *