فروش ورق استنلس استیل 304 نگیر با قیمت مناسب در انواع مات و خشدار و براق , ورق استیل 304 نگیر پرمصرف ترین انواع ورق استیل میباشد که خواص بسیار گسترده ای از جمله ضد زنگ بودن و ضد خوردگی , ضد اسید های رقیق شده و همچنین مصارف دکوراتیو مانند استیل خش دار نگیر و ورق استیل براق قابل خرید و فروش در حجم گسترده میباشد.

انواع ورق استیل 304 و ورق استنلس استیل 304L شامل ورق های زیر میگردد که هر کدام به علت ایجاد شرایط مناسب و عمر طولانی و زیبایی سطح و در نهایت از نظر عمر مفید و استحکام ورق استیل 304 و همچنین قابلیت پولیش ورق استیل و خش دار کردن ورق استیل نگیر 304 میباشد. به علت حجم گسترده مصرف و تنوع بالا در تولید اغلب کارخانه های تولید کننده ورق استیل نگیر 304 و ورق استیل 316 و همچنین ورق استیل بگیر 430 و 420 فقط به تولید ورق استیل مشغول میباشند و تقریبا تمام کشورها را از نظر ورق استنلس استیل تامین میکنند (فروش ورق استیل نگیر 304 و 316 توسط کارخانه های عظیم استیل به صورت قیمت های رقابتی بالا و غیر قابل رقابت کارخانه های کوچک انجام میگردد).

فروش ورق استنلس استیل 304 نگیر با قیمت مناسب
فروش ورق استنلس استیل 304 نگیر با قیمت مناسب

فروش ورق استیل 304 مات برای مصارف صنعتی و غذایی

ورق استنلس استیل مات از شمش های با ضخامت بالا و پس از نورد کاری و پولیش اولیه حاصل میگردد و سپس در ابعاد استاندارد فابریک برش داده شده و بسته بندی میگردد و یا به صورت رول شده بسته به ضخامت ورق استیل در وزن های 2 تن الی 6 و 7 تن رول و بسته بندی  وکیوم میگردند.ابعاد ذکر شده بر اساس عرض بریده میشود به طور مثال عرض یک متر را در طول 2 متر برشکاری میکنند و عرض 1/25 را در طول 2/50 برش میزنند و همچنین هرچه عرض ورق بیشتر میشود رول استیل سنگین تر در نظر گرفته میشود.

فروش ورق استنلس استیل 304 نگیر با قیمت مناسب
فروش ورق استنلس استیل 304 نگیر با قیمت مناسب

فروش ورق استیل خشدار روکشدار 304 نگیر برای مصارف دکوراتیو

اصولا ورق استنلس استیل خش دار روکش دار را پس از پولیش کاری توسط دستگاه خش زنی میکنند و سپس بنا به سفارش مشتری یا برشداده میگردد و  یا به صورت رول هایی با عرض 1 متر, 1/25 متر و عرض 1/5 متر رول و وکیوم میگردند. ورق خشدار به علت مصارف دکوراتیو و حساسیت و نیاز به سطح با کیفیت پس از خش زنی روکش میگردد تا از خط و خش های ناخواسته جلو گیری شود.

فروش ورق استنلس استیل 304 نگیر با قیمت مناسب
فروش ورق استنلس استیل 304 نگیر با قیمت مناسب

فروش ورق استیل نگیر براق 304 برای مصارف دکوراتیو و صنایع غذایی و دارویی

سطح ورق استیل 304 براق پس از 3 الی 4 بار پولیش کاری بدست می آید که خود آن بسته به سفارش مشتری دسته بندی و تعیین قیمت میگردد که شامل ورق استیل براق نگیر و ورق استیل میرور نگیر یا آینه ای میشود. این نوع ورق استیل نیز به علت حساسیت و نیاز به سطح تمیز و بدون آسیب های خارجی و ناخواسته روکش میگردد و بنا به سفارش در عرض های 1 متر ، 1/25 متر و 1/5 متر رول و یا در طول متناسب با عرض به ترتیب 2 متر ، 2/50 متر و 3 متر برش میخورند و در پالت های لبه دار و سر دار بسته بندی و آماده حمل میگردند.

فروش ورق استنلس استیل 304 نگیر با قیمت مناسب
فروش ورق استنلس استیل 304 نگیر با قیمت مناسب

پتروپارسیان به بهره مندی از کادر فروش با تجربه آماده ارائه قیمت ورق استیل بصورت قیمت روز استیل میباشد.همچنین انواع ورق استیل نگیر ( ورق استیل 304 و ورق استیل 316 و نسوز ) و انواع ورق استیل بگیر خشدار و براق و مات ( ورق استیل بگیر 430 ، ورق استیل 420 و استیل 410 ) در ابعاد مختلف فابریک و رول وکیوم و برش خورده آماده تحویل میباشد.در صورت درخواست پیش فاکتور و قیمت روز ورق استیل با کارشناس فروش و یا شماره مستقیم 77834249-021 تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 1 / 5. تعداد رای: 1

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *