قیمت اتصالات استنلس استیل 316 و لوله ،پتروپارسیان حضور موفق در بین سایر فروشگاه اتصالات استیل در بازار های استنلس استیل کشور و توانایی ارائه بهترین قیمت اتصالات استیل 316 و استنلس استیل 316L را دارا میباشد. همچنین این مجموعه با واردات لوله استنلس استیل 316 و فروش اتصالات استیل 316 آماده ارسال به کارخانه ها و پتروشیمی های حاضر در تهران ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرستانها میباشد .

بازرگانی پتروپارسیان با بیش از 18 سال سابقه در زمینه نصب  تجهیزات  پایپینگ و استراکچر ، جوشکاری لوله استیل صنایع شیر و مخازن تحت فشار و همچنین انواع عایق گرم و سرد باسابقه همکاری با بسیاری از پالایشگاه ها و شرکتهای دولتی و خصوصی در صنعت نفت گاز و پتروشیمی آماده همکاری و تامین لوله و اتصالات استنلس استیل 316 در آلیاژ های  مختلف برای کارفرمایان محترم میباشد . با آگاهی کارفرمایان و مشتریان گرامی میرساند : برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخذ لیست قیمت اتصالات استنلس استیل 316 باکارشناسان فروش گروه تماس حاصل فرمایید.

قیمت اتصالات استنلس استیل 316 و لوله
قیمت اتصالات استنلس استیل 316 و لوله

دانستنی های مختصرپیرامون اتصالات استیل 316 و همچنین لوله استنلس استیل 316 و فروش و قیمت استیل در بازار :

استیل 316 از دیربازه به عنوان حمل سیالات اسیدی و دارای شرایط خورندگی زیاد بوده است و آلیاژ استنلس استیل که برای تولید اتصالات استنلس استیل 316 و تولید لوله استیل بدون درز 316L و  لوله استیل درز دار بکار برده میشود شامل خصوصیاتی میباشد که سعی شده در هر پست جزئی از این مشخصات استیل 316 و 316L و آلیاژ های دیگر در اختیار مشتریان پتروپارسیان و خوانندگان این وبسایت گذاشته میشود .

  آلیاژ استنلس استیل 316 (دارای 10 الی 12 %نیکل و 16/5 الی 18 % کرم و حداکثر 2 درصد منگنز ) از محبوب ترین و پرمصرف ترین آلیاژها ی سری فولادهای زنگ نزن ( stainless steel ) با ساختار آستنیتی یعنی گروه 300 است و در کاربردهای بسیار گسترده ای به کار گرفته می شود.

قیمت اتصالات استنلس استیل 316 و لوله
قیمت اتصالات استنلس استیل 316 و لوله

 در مکانهایی که به میزان زیادی از مقاومت و پایداری به خوردگی و اکسیداسیون و همچنین شکل پذیری نیاز دارند که گرید استیل 316L آن این خواص را بهبود می بخشد . لوله و اتصالات استیل 316 دارای خواص : استیل ضد اسید و ممحیط خورنده ، استحکام کششی و بطور کل مکانیکی بسیار مناسب ، خواص عالی در شکل دهی سرد ،همچنین انواع لوله استیل 316 کشش عمیق و تغییر فرم چرخشی را ه صورت قابل توجهی تضمین می کنند که این امر در لوله هایی که نیاز به کشش و تغییر ضخامت و سایز دارد مشهود است . قابل ذکر است لوله و اتصالات استیل 316 در حالت آنیل شده دارای زمینه آستنیتی و غیر مغناطیسی ( خنثی در مقابل آهنربا ) است که این عامل در بسیاری موارد این آلیاژ را متمایز می نماید . وزن لوله استیل 316 و وزن اتصالات استیل 316 و دیگر متریال این آلیاژ برابر دانسیته 87/85 میباشد .ضخامت اتصالات استیل و ضخامت لوله استیل بر اساس جدول استاندارد لوله استیل تعیین میشود .

  و در پایان قیمت اتصالات استنلس استیل 316 به علت واردات این متریال (تغیرات قیمت نرخ ارز و عدم ثبات ارز خارجی در بازار داخلی و خارجی) و عدم ثبات در موجودی (کاهش و یا افزایش میزان تناسب عرضه و درخواست مشتری و حجم موجودی در بنگاه و انبار ) متغیر میباشد . برای دریافت مناسب ترین لیست قیمت روز لوله و اتصالات استنلس استیل 316 میبایست با کارشناسان فروش گروه هماهنگی به عمل  آورد .

فروش لوله و اتصالات استیل 304
فروش لوله و اتصالات استیل 304
به استحضار همکاران محترم بازار ، مشتریان و کارفرمایان محترم میرساند : برای دریافت قیمت لوله و اتصالات استیل 316 و ارائه خدمات مربوط به فروش اتصالات استیل 316 و دیگر آلیاژها با کارشناس فروش گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *