لوله استنلس استیل نازک تیوب استنلس استیل 304 و 316 فروش و قیمت ، یکی از پر مصرفترین انواع لوله های استیل نازک بنام تیوب استیل شناخته میشوند (عمدتا استیل 304 استیل 316 ) که به عنوان محفظه ای برای عبور سیال با فشار و حرارت بالا یا پایین به کار میرود . همچنین لوله استیل جدار نازک در مصارف صنایع غذایی و شیری و دکوراتیو بکار میروند .

لوله استنلس استیل نازک تیوب استنلس استیل
لوله استنلس استیل نازک تیوب استنلس استیل

قابل ذکر است که به دلیل حساسیت نوع کاربرد انواع تیوب استیل به دقت و ظرافت ابعادی ، باید به کیفیت تولید و کارخانه سازنده تیوب توجه نمود چرا که نه تنها باعث وجود عدم متصل شدن به اتصالات استیل ابزار دقیق شده بلکه باعث بروز عواملی مانند نشتی و یا انفجار در خطوط و در صورت عدم انطباق با آلیاژ مورد نظر باعث خسارات مالی و جانی بسیاری میشود .

گروه پتروپارسیان وارد کننده و ارائه خدمات فروش تیوب استیل و بهترین قیمت تیوب استیل و قیمت لوله استیل باریک

همچنین در ذکر مشخصات انواع تیوب استنلس استیل میتوان گفت که سایزهای استاندارد که بر اساس نیاز در صنایع مختلف طراحی شده و همچنین آلیاژ و جنس تیوب استیل که شامل تیوب استیل 304 و تیوب استنلس استیل 316 و گاها تیوب استیل 321  که در دماهای بالا کاربرد زیادی دارد نیز میباشد .دانستن این نکته مهم است که جدول سایز لوله استیل با جدول سایز تیوب استنلس استیل بسیار متفاوت است و گاها دیده شده که در هنگام فروش تیوب استیل به علت ذکر نام سایز تیوب استیل یا سایز لوله استیل پس از خردیداری و هنگام نصب متوجه این اختلاف سایز شده اند . همچنین در تیوب های استیل ضخامت بر اساس میلیمتر و یا BWG  که استانداردی برای ذکر ضخامت لوله استیل نازک میباشد مشخص میگردند .

لوله استنلس استیل نازک تیوب استنلس استیل
لوله استنلس استیل نازک تیوب استنلس استیل

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان با بهره مندی از کارشناسان مجرب و با تجربه در امر واردات تیوب استنلس استیل ، فروش تیوب استیل و ارائه بهترین قیمت تیوب استنلس استیل در خدمت مشتریان گرامی و همکاران محترم بازار میباشد . برای دریافت قیمت روز استیل و همچنین اخذ پیش فاکتور با کارشناس فروش لوله استیل نازک تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

3 دیدگاه برای “لوله استنلس استیل نازک تیوب استنلس استیل 304 و 316 فروش و قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *