فروشگاه اتصالات استیل 316 و قیمت فروش لوله و اتصالات استنلس استیل 304 ، پتروپارسیان وارد کننده و تامین انواع لوله استیل 304 و استنلس استیل 316 ،فروش اتصالات استنلس استیل و ارائه قیمت اتصالات استیل 316 و لیست قیمت لوله و اتصالات استیل با کیفیت تضمینی میباشد.

به اطلاع مشتریان و کارفرمایان میرساند قیمت روز لوله استیل در بازار استیل ایران به دلیل عدم ثبات بازار دچار نوسان زیادی میباشد و به همین دلبل با تماس با کارشناسان فروش استیل پترو پارسیان میتوانید از لیست قیمت روز لوله استنلس استیل ۳۰۴  و 316 و دیگر آلیاژهای استنلس استیل مطلع و پیش فاکتور مربوطه را دریافت نمایید. همچنین لوله استیل تایوانی , برند های چینی (ونگ ژو) و برندهای کره ای از پر مصرف ترین و بیشترین لوله های درخواستی مشتریان پتروپارسیان میباشد.

فروشگاه اتصالات استیل 316 و قیمت فروش لوله و اتصالات استنلس استیل 304
فروشگاه اتصالات استیل 316 و قیمت فروش لوله و اتصالات استنلس استیل 304

همینطور بنا به سلیقه و درخواست مشتریان و کارفرمایان گرامی ( پیرامون انواع لوله استنلس استیل ۳۰۴ برند های اروپایی و ژاپنی مانند (نیپون استیل ,اینتر پایپ و…) ساخت کشورهای ژاپن , اکراین , رومانی , اسپانیا و روسیه نیز به صورت سفارشی و استوک موجود میباشد که به علت کیفیت و شرایط دیگر دارای قیمت بالاتری نسبت به برندهای آسیای شرقی میباشد .

فروشگاه اتصالات استیل 316 و قیمت فروش لوله و اتصالات استنلس استیل 304
فروشگاه اتصالات استیل 316 و قیمت فروش لوله و اتصالات استنلس استیل 304

گروه فنی تجاری پترو پارسیان با بهره مندی از کادری مجرب و با تجربه در راستای واردات و تامین انواع لوله و اتصالات استیل ۳۰۴ (لوله استیل , ورق استیل , اتصالات استنلس استیل , فلنج فولادی و استیل) در خدمت کارفرمایان گرامی میباشد . برای دریافت آخرین قیمتها و دریافت پیش فاکتور و همچنین مشاوره با کارشناس فروش لوله استنلس استیل 316 و ۳۰۴ گروه پترو پارسیان تماس حاصل فرمایید.

به استحضار همکاران محترم بازار ، مشتریان و کارفرمایان محترم میرساند : برای دریافت قیمت لوله و اتصالات استیل ۳۱۶ و ارائه خدمات مربوط به فروش اتصالات استیل ۳۱۶ و دیگر آلیاژها با کارشناس فروش گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *