فروش لوله استیل بدون درز با بهترین قیمت روز استیل ، لوله استنلس استیل 304 در کنار لوله استیل 316 از پر فروش ترین لوله های مصرفی در متریال استیل هستند که بنا به نوع سیال و محیط انتخاب میگردند .انواع لوله های استیل که از لوله استیل 304 تولید میشوند شامل لوله استیل صنعتی،لوله استیل دکوراتیو،لوله استیل صنایع شیری میباشد.

فروش لوله استیل بدون درز با بهترین قیمت روز استیل
فروش لوله استیل بدون درز با بهترین قیمت روز استیل

لوله های استیل بدون درز یا مانیسمان به صورت پیش گرم کردن شمش استیل با آلیاژ مشخص و سپس نورد توسط غلطک های ویژه و بر روی سمبه های خاص تولید میشود و پس از شکل گیری توسط نیروی بالای غلطک تمامی ترک های ریختگی و مک های ریختگی پوشش داده شده و انواع لوله استیل تولید میگردد.همچنین سایز لوله استیل در نوع نورد و دمای پیش گرم تاثیر زیادی دارد که بطور کلی لوله هایی با سایز بالا نیاز کمتری به اعمال فشار بیش از حد دارد و همین امر قیمت آن را نسبت به لوله استیل سایز پایین کاهش میدهد.(البته در ایران به علت مسائل واردات و هزینه های گمرکی بر عکس و قیمت سایز پایین کمتر از سایز بالا میباشد).

فروش لوله استیل بدون درز با بهترین قیمت روز استیل
فروش لوله استیل بدون درز با بهترین قیمت روز استیل

لوله استنلس استیل بدون درز یا مانیسمان به علت تحمل فشار بالایی که نسبت به فشار وارده از سیال داخلی دارد ،در صنعت بسیار مورد توجه واقع شده است. این نوع لوله در صنایع پتروشیمی و وجود سیالاتی مانند گازهای مایع که دمای پایین دارند یا مشتقات دیگر نفتی که دمای بالایی و همچنین فشار بسیار زیاد توام با خوردگی به لوله وارد میکنند بسیار مقاوم عمل کرده و عمر مفید بسیار بالایی دارد.

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان با بهره مندی از کارشناسان مجرب و با تجربه در امر مشاوره و فروش لوله استیل در گرید های مختلف مانند لوله استیل 304 ، لوله استیل 316 ، لوله استیل 321 ، لوله استیل نسوز و غیره آماده ارائه قیمت لوله استنلس استیل و پیش فاکتور به صورت روزانه و با قیمت مناسب همراه با تضمین کیفیت محصولات میباشد. برای دریافت قیمت روز لوله استیل و متریال دیگر مانند ورق استیل نگیر و بگیر و اتصالات استیل بدون درز و درز دار با کارشناسان گروه تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

10 دیدگاه برای “فروش لوله استیل بدون درز با بهترین قیمت روز استیل

    • admin گفته:

      با سلام لوله های استیل میلیمتری ( تیوب استیل) با توجه به آلیاژ و وضعیت درز دار یا بدون درز بودن لوله ها دارای قیمت فروش متفاوتی هستند برای تکمیل اطلاعات سفارش مورد نظرتان لطفا با کارشناسان فروش تماس بگیرید . شماره های مستقیم واحد فروش 66396518-021 ( 6 خط ) میباشد.
      با تشکر از توجه شما.

  1. حمید گفته:

    با سلام
    لوله استیل با مشخصات زیر نیاز دارم در صورت موجود نبودن لطفا راهنمایی کنید از کجا می توانم تهیه کنم
    ایمیل : [email protected]
    با تشکر حمید
    Stainless steel
    the Outer diameter of pipe Approximate 3.5mm-to-4.5mm

    The length Approximate minimum is 50cm

    Tube wall thickness of the pipe is Approximate thickness0.02mm
    quantity 80 pieces
    Neither curvature nor scratches

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *