خرید ورق استیل 304 نگیر ، فروش ورق استیل 304 و فروش ورق استیل 316 ( 316L ) در ضخامت و ابعاد مختلف با بهترین قیمت ، برای خرید ورق استیل با کارشناسان بازرگانی پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید . گروه پترو پارسیان آماده دریافت و پاسخ دهی به استعلام های کارفرمایان ، همکاران بازار و مشتریان پیرامون : ( قیمت ورق استیل یا ورق استیل قیمت , خرید ورق استیل اصفهان , خرید ورق استیل نگیر , فروش ورق استیل پامنار ، فروش ورق استیل 304 , فروش ورق استیل 316 , فروش ورق استیل 316L و فروش ورق استیل نسوز ) با پایین ترین قیمت مارکت و همچنین بهترین کیفیت های موجود مانند کلمبوس آفریقای جنوبی ، وای سی تایوان ، پوسکو کره جنوبی ، تیسکو چین ، جیندال هند ، و غیره میباشد . برای خرید ورق استیل نگیر باید به نکات مهمی توجه نمود که به برخی از این نکات به صورت مختصر اشاره میگردد :

1- نوع ورق استیل 304 یا ورق استیل 304L  .

2- نوع ورق استیل 316 یا ورق استیل 316L .

خرید ورق استیل 304 نگیر
خرید ورق استیل 304 نگیر

3- یکنواختی عرض ورق به صورتی که تمام عرض ورق به صورت یکنواخت در یک سایز و عرض مساوی باشد ، که این امر در ورق های شیت فابریک تضمین شده است .

4 – عدم موج در وسط ورق که به علل متفاوتی مانند حمل نادرست یا به علت عیب ایجاد شده هنگام برشکاری ورق به وجود می آید .

5 – نوع پرداخت ورق : که در قیمت ورق استیل تاثیر میگذارد و شامل چند دسته : تک پولیش ، دو پولیش ، براق ، میرور یا آینه ای و خشدار میباشند.

6 – برند و کشور سازنده : این امر به صورت تجربی به دست میآید چراکه گاها کیفیت و قیمت ورق استیل تایوانی و کیفیت و قیمت ورق استیل چینی از نظر کیفیت در یک اندازه بوده اند .

با در نظر گرفتن تمامی نکات فوق میتوان از سلامت و کیفیت ورق استیل خریداری شده از فروشندگان ورق استیل اطمینان حاصل نمود و با در نظر گرفتن خواص مورد نیاز از ورق مانند نیاز به جوشکاری و نورد بین نوع 304 ، 316 با نوع دیگر یعنی 304L , 316L  ، در صورت نیاز به کیفیت جوشکاری عالی و نورد خوب همچنین مقاومت به خوردگی بهتر از نوع L یا همان LOW CARBON استفاده نمود .

برای دریافت مشاوره و همچنین استعلام قیمت روز ورق استیل و اخذ پیش فاکتور و خرید ورق استیل 304 نگیر با کارشناسان گروه تماس حاصل فرمایید .

خرید ورق استیل 304 نگیر
خرید ورق استیل 304 نگیر

 

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *