فروش ورق استنلس استیل 304 و 316 تایوان با بهترین قیمت ، پتروپارسیان وارد کننده و تامین کننده ورق استیل و ارائه بهترین شراط و قیمت ورق استنلس استیل ساخت کشورهای تایوان ، افریقای جنوبی ، کره و چین با کیفیت تضمینی در آلیاژهای نسوز 4841 ( استیل 310 ) استیل 310S ، استیل 321 و استنلس استیل 304 و استیل 316 ضد اسید در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

فروش ورق استنلس استیل 304
فروش ورق استنلس استیل 304

انواع گرید و آلیاژ ورقهای استنلس استیل (به انگلیسی: Stainless Steel) به فلزات یا فولادهایی با مقدار عناصر آلیاژی مانند نیکل و کروم و منگنز بالاتری نسبت به دیگر آلیاژهای فولادی (معمولا بالای ۱۰ درصد) گفته می‌شود که مقاومت در مقابل خوردگی در محیط های خورنده مانند : محیط اسیدی و دماهای بالا را داشته باشند. انواع فولادهای ضد زنگ معمولی حاوی حدودا حداقل ۱۱ درصد کروم هستند که عامل اصلی مقاومت به خوردگی آنهاست زیرا باعث تشکیل لایه مقاوم در برابر اکسیداسیون میگردد .افزودن مقادیر عنصر نیکل به انواع فولادهای زنگ نزن ( آلیاژهای استنلس استیل ) مقاومت به خوردگی را در محیط‌های خنثی و یا اکسید کننده با شرایط جوی ضعیف تر و اسیدی افزایش می‌بخشد ولی این نکته قابل توجه است که قیمت ورق استیل را نیز افزایش می‌دهد , حال آنکه افزودن عنصری مثل آلومینیوم مقاومت به پوسته پوسته شدن یا تورق را در دماهای بالا بهبود می‌بخشد و تاتیر مثبتی از خود بجا میگذارد. آلیاژهای فولاد زنگ نزن (ورق استنلس استیل ) به علت داشتن مقاومت بالا نسبت خوردگی عالی یکی از پر کاربردترین مواد درمهندسی است .

فروش ورق استنلس استیل 304
فروش ورق استنلس استیل 304

در مورد این اصطلاح که در بازار رواج دارد یعنی ورق استیل نگیر : به دلیل افزودن مقادیری از عناصر آلیاژی مانند کروم و نیکل به آهن آلفا یا آهن خام ، زمینه ی آستنیت که در دمای ۹۰۰ درجه وجود دارد، تا دمای محیط پایدار میماند ( به دلیل کاهش خط آستنیت تا زیر صفر درجه ) که این امر تنها به دلیل وجود عناصر آلیاژی میسر میباشد. و همین امر باعث پایداری فاز آستنیت که فازی است غیر مغناطیسی میشود . فاز آستنیت در مقابل جاذبه ی آهن ربا بی اثر است یا به عبارتی خواص مغناطیسی خود را از دست میدهد و همین نکته خواص جالبی را برای این گروه آلیاژی تامین میکند و مصارف این گروه آلیاژی که به گروه ۳۰۰ موسوم است را بسیار گسترده میسازد .

فروش ورق استنلس استیل 304
فروش ورق استنلس استیل 304
به اطلاع مشتریان و کارفرمایان میرساند : گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده و تامین کننده و فروشنده  انواع ورق استیل در سایز و ضخامت های گوناگون به صورت شیت هایی با طول و عرض استاندارد و کاملا دقیق ( مورد استفاده در مخزن سازی ) و رول های با عرض 1 متر الی 2 متر از کشورهای آسیای شرقی ماننده کره جنوبی ، تایوان ، چین و گاها واردات آفریقای جنوبی ( برند کلمبوس ) ، در خدمت مشتریان ، همکاران محترم بازار و کارفرمایان میباشد . برای دریافت قیمت روز ورق استیل با کارشناس متریال استیل تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *