خرید لوله استنلس استیل و اتصالات 304 و  316 و قیمت فروش ، یکی از متریال پرمصرف در صنایع لوله استیل 304 و لوله استنلس  استیل 316 و همچنین اتصالات استیل بدون درز یا مانیسمان و درز دار میباشد که به عنوان محفظه ای برای عبور سیال با خورندگی و فشارهای بالا بکار میروند .

همچنین لوله و اتصالات استنلس استیل در دو نوع استنلس استیل بگیر (گروه 400)و استیل نگیر ( آستنیتی یا گروه 300 و 200) میباشد. گروه پتروپارسیان وارد کننده و تامین کننده لوله و اتصالات استیل نگیر و بگیر در سایز و ضخامتهای مختلف ارائه دهنده خدمات : قیمت اتصالات استیل ، قیمت اتصالات نرده استیل ، لیست قیمت روز لوله استنلس استیل ، قیمت اتصالات استیل و فروش لوله و اتصالات استیل نگیر ، فروش اتصالات نرده استیل ، خرید و فروش لوله استیل 304 و … میباشد .

خرید لوله استنلس استیل و اتصالات 304 و  316 و قیمت فروش
خرید لوله استنلس استیل و اتصالات 304 و 316 و قیمت فروش

به اطلاع میرساند قیمت روز لوله استیل در بازار استیل ایران به علت عدم ثبات بازار کشور دچار نوسان زیادی می باشد به همین علت با تماس با کارشناسان فروش پترو پارسیان میتوانید از قیمت روز لوله استنلس استیل ۳۰۴ و 316 و دیگر آلیاژهای استنلس استیل مطلع و پیش فاکتور مربوطه را دریافت نمایید. لوله استنلس استیل تایوان (برند های وای سی و …) , لوه استیل برند های چینی (ونگ ژو و غیره) و برندهای کره ای از پر مصرف ترین و بیشترین لوله های درخواستی مشتریان پتروپارسیان میباشد. همینطور بنا به سلیقه و درخواست مشتریان و کارفرمایان گرامی ( پیرامون لوله های استنلس استیل ۳۰۴ برند های اروپایی و ژاپنی مانند (نیپون استیل ,اینتر پایپ و…) ساخت کشورهای ژاپن , اکراین , رومانی , اسپانیا و روسیه نیز به صورت سفارشی و استوک موجود در بنگاه لوله و اتصالات شورآباد موجود میباشد که به علت کیفیت و شرایط دیگر دارای قیمت بالاتری نسبت به برندهای آسیای شرقی میباشد .

برای درک بهتر در شناخت متریال استنلس استیل و انتخاب انواع لوله استیل مطالعه مطلب زیر توصیه میشود :

معرفی گروه های اصلی بر اساس زمینه و ساختار انواع استنلس استیل عبارتند از:

  • استنلس استیل مارتنزیتی :فولاد ضد زنگ استیلMartensitic

  • استیل آستنیتی فریتی ( دوفازی ) : فولاد ضدزنگ  استیلAustenitic-Ferritic Duplex

  • استنلس استیل آستنیتی : فولاد ضد زنگ  استیل سری    Austenitic 300

  • استیل فریتی : فولاد ضد زنگ  استیلFerritic 400

 

خرید لوله استنلس استیل و اتصالات 304 و  316 و قیمت فروش
خرید لوله استنلس استیل و اتصالات 304 و 316 و قیمت فروش
گروه فنی تجاری پترو پارسیان با بهره مندی از کادری مجرب و کارآزموده در راستای تهیه و تامین انواع متریال لوله و اتصالات استیل ۳۰۴ (لوله , ورق , اتصالات , فلنج) در خدمت کارفرمایان گرامی میباشد . برای دریافت آخرین قیمتها و دریافت پیش فاکتور و همچنین مشاوره با کارشناس فروش لوله استنلس استیل ۳۰۴ و 316 و نسوز گروه پترو پارسیان تماس حاصل فرمایید.

 

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *