قیمت زانو استنلس استیل 90 درجه و فروش اتصالات استیل ، گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده و تامین کننده و ارائه خدمات فروش و قیمت : اتصالات استنلس استیل از جمله : زانو استنلس استیل ، سه راه استیل ، قیمت تبدیل استیل ، کپ استیل ، مهره ماسوره استیل ، و بطور کل مرکز فروش لوله و اتصالات استنلس استیل با بهترین قیمت روز و کیفیت آماده ارسال به تهران ، مشهد ، اصفهان ، تبریز و دیگر شهرهای کشور میباشد.

اطلاعاتی در مورد اتصالات استنلس استیل ۳۰۴ و لوله استیل ۳۰۴ و در مورد آلیاژهای استیل و قیمت استیل :

آلیاژ استنلس استیل که برای تولید اتصالات استیل و تولید لوله استیل بدون درز ۳۰۴ و درز دار و درز مخفی بکار برده میشود شامل خصوصیاتی میباشد که سعی شده در هر مطلب جزئی از این مشخصات آلیاژهای استیل ۳۰۴ و غیره در اختیار کارفرمایان و مشتریان پتروپارسیان و خوانندگان این وبسایت گذاشته میشود .

قیمت زانو استنلس استیل 90 درجه و فروش اتصالات استیل
قیمت زانو استنلس استیل 90 درجه و فروش اتصالات استیل

  بطور کلی آلیاژ استیل ۳۰۴ (دارای ۸ %نیکل و ۱۸ % کرم ) و به نام استیل 8-18 نیز معروف میباشد از محبوب ترین و پرمصرف ترین آلیاژها و گریدهای این سری فولادهای زنگ نزن آستنیتی ( stainless steel ) یعنی گروه ۳۰۰ است و در کاربردهای بسیار گسترده ای به کار گرفته می شود  که به نست مناسبی از مقاومت و پایداری به خوردگی و اکسیداسیون و همچنین شکل پذیری نیاز دارند که گرید استیل ۳۰۴L (stainlees steel 304 low carbon)آن این خواص را بهبود می بخشد . لوله و اتصالات استیل ۳۰۴ دارای خواص : ساختار یکنواخت، استحکام بسیار مناسب ، خاصیت عالی در شکل دهی سرد ،همچنین لوله استیل ۳۰۴ کشش عمیق و تغییر فرم چرخشی را ه صورت قابل توجهی تضمین می کند.

قیمت زانو استنلس استیل 90 درجه و فروش اتصالات استیل
قیمت زانو استنلس استیل 90 درجه و فروش اتصالات استیل

همچنین وزن لوله استیل ۳۰۴ و وزن اتصالات استیل ۳۰۴ و دیگر متریال این آلیاژ برابر دانسیته ۸۷/۷ میباشد و نیز ضخامت اتصالات استیل و ضخامت لوله استیل بر اساس جدول استاندارد لوله استیل تعیین میشود و میبایست ضخامت لوله و اتصالات با هم هماهنگی و یکنواختی لازم را داشته باشند. ضمنا جرم استیل ۳۰۴ تفاوت خاصی با دیگر آلیاژها مانند اتصالات استیل ۳۱۶ و استیل ۳۲۱ و غیره ندارد بلکه به علت تغییرمقدار و درصد وزنی آلیاژها مقدار اندکی کمتر یا بیشتر میگردد . همچنین استیل ۳۰۴ چقرمگی و خواص مکانیکی مطلوب بسیار بالایی در دماهای پایین دارد که برای ساخت مخزهای برودتی یا سرمایشی از لوله و اتصالات استیل ۳۰۴ استفاده می شود . و در پایان قیمت اتصالات استیل ۳۰۴ به علت واردات (قیمت نرخ ارز و عدم ثبات ارز خارجی در بازار داخلی و خارجی) و عدم ثبات در موجودی ( تناسب عرضه و درخواست ) ، متغیر میباشد و برای دریافت مناسب ترین قیمت روز اتصالات استیل ۳۰۴ میبایست با کارشناسان فروش گروه هماهنگی به عمل  آورد .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *