فروش و قیمت ورق استیل آجدار و بهترین قیمت روز ورق استیل آجدار ، پتروپارسیان فروشنده انواع ورق استیل آجدار در ضخامتهای 2 میلیمتر و 3 میلیمتر و غیره به صورت فابریک و پرسی و همچنینی نیمه فابریک

ورق استیل آجدار در صنعت و ساختمان سازی مصرف ویژه ای دارد چراکه در بسیاری موارد وجود اصطکاک بیشتر از حد، نیاز است (مانند پله ها و کنار مخازن استیل) از ورق استنلس استیل آجدار در ضخامتهای مختلف استاده میگردد.

انواع ورق آجدار استیل :

ورق استیل آجدار به دو گروه فابریک و پرسی دسته بندی میگردد ، ورق استیل فابریک به صورت نورد شده در کارخانه و در حالت نیمه گرم تولید میگردد که این نوع ورق استیل به علت اینکه پشت قسمت برجسته پر است در اثر وارد امدن فشار طی مدت های طولانی هیچ گونه تغییر شکلی نمیدهد . همچنین وزن ورق استیل آجدار نسبت به ورقهای استیل دیگر بالاتر است که دلیل آن وجود همین برجستگی ها بر سطح ورق استنلس استیل میباشد همچنین جنس این نوع ورق اغلب استیل 304 میباشد .

فروش و قیمت ورق استیل آجدار و بهترین قیمت روز ورق استیل آجدار
فروش و قیمت ورق استیل آجدار و بهترین قیمت روز ورق استیل آجدار

انواع ورق استیل آجدار پرسی :

ورق آجدار پرسی از پرس کاری و سنبه زنی ورقهای استیل معمولی تولید میگردد که پس از ایجاد ضربه و تغییر شکل دادن ورق استیل بدست می آید. قیمت ورق آجدار استیل پرسی به علت سهولت در تولید و همچنین توانایی تولید در کشور ( ایران ) کمتر از ورق استیل آجدار فابریک میباشد. تنها تفاوت این نوع ورق این است که هنگام کار در محیط هایی ک فشار روی ورق بالاست به علت خالی بودن پشت قسمت آجدار شده ، طی زمان طولانی این قسمت دچار تغییر فرم شده و از خاصیت اصطکاک ورق کاسته میگردد. منتها در جاهایی که فشار و عبور و مرور بر روی ورق آجدار کم است نیازی به استفاده ورق استیل فابریک نداشته و ورق پرسی آجدار نیز جواب گو میباشد.

فروش و قیمت ورق استیل آجدار و بهترین قیمت روز ورق استیل آجدار
فروش و قیمت ورق استیل آجدار و بهترین قیمت روز ورق استیل آجدار

ورق استیل آجدار نیم فابریک :

این نوع ورق در شرایط پیش گرم شده و تحت تاثیر بالا بردن خواص انعطاف پذیری ورق استیل تولید میشود و به همین دلیل خواص مقاومت در برابر تغییر شکل بر اثر فشار های خارجی در این نوع ورق استنلس استیل بالاتر میباشد و طی مدت زمان زیاد، تغییر شکل بسیار کمتری ایجاد میشود.

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان وارد کننده و تامین کننده انواع ورق استنلس اسنیل نگیر 304 و 316 و نسوز و همچنین ورق استیل بگیر 430 و 420 به صورت شیت و کویل میباشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش خرید ورق استیل آجدار با کارشناسان فروش ورق استیل نگیر و بگیر گروه و یا شماره 77834249-021 تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *