قیمت لوله استنلس استیل 304 تایوان , اطلاعات جامع و مفید برای فروش لوله استیل 304 و قیمت لوله استنلس استیل 304 تایوان و آشنایی کامل با جنس و آلیاژ انواع لوله استیل+قیمت در پتروپارسیان :

انواع لوله استیل از لحاظ نوع ساخت به دو نوع لوله استیل بدون درز و لوله استیل درز دار تقسیم میشود که بنا به میزان فشار ونوع سیال بکار میرود . انواع لوله مانیسمان استیل(seamless pipe) در رده های 10 , 20 , 40 , 80 و 160 قابل ارائه میباشد . و لوله های درزدار(E SEAMLESS) در دره های 10 و 40 موجود میباشد که در انواع لوله های درز مارپیچ(SPIRAL) و درز مستقیم یا ساده (STRETCH) تقسیم میشوند. همچنین لوله های استنلس استیل از نظر نوع کاربرد به انواع لوله صنعتی , لوله استیل صنایع شیری(غذایی) , لوله استیل دکور(دکوراتیو) , تیوب استنلس استیل(مصارف هیدرولیکی و تحت فشار بالا)

لوله های فولاد ضد زنگ(stainless steel) بیشتر در مایعات اسیدی و سیالاتی که دارای خورندگی زیاد هستند استفاده میشود مانند پتروشیمی , نفت , صنایع غذایی .

قیمت لوله استنلس استیل 304 تایوان
قیمت لوله استنلس استیل 304 تایوان

خواص اصلی لوله استنلس استیل در موارد ذیل خلاصه می گردند:

* سادگی تولید محصول استنلس استیل .
*
بصورت کامل قابل بازیافت است .
*
مقاومت در برابر حرارت و درجه های بالا.
*
هزینه ناچیز در طول عمر مفید لول ها .
*
ظاهر جذاب و براق.
*
از نظر قابلیتهای بیولوژیکی خنثی می باشد .
*
مقاومت در برابر خوردگی.

انواع استنلس های بگیر(یا غیر مغناطیسی) آلیاژ گروه 400
از جمله پرمصرف ترین گرید استنلس استیل در این گروه نوع (AISI 430) یا 4016/1 می باشد که این نوع از استیل ها در شرایطی که حفظ ظاهر و کیفیت ظاهری در اولویت بوده و شرایط سخت محیطی موجود نمی باشد ، دارای کاربرد فراوانی می باشند. افزایش مولیبدن و کروم در این نوع از استنلس ها باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی و اضافه نمودن تیتانیوم و نیوبیوم نیز خاصیت جوش پذیری را افزایش می دهند.
پتروپارسیان(قیمت لوله استنلس استیل 304 تایوان)

خواص ضد خوردگی و اکسیداسیون استیل های مغناطیسی(بگیر):
آلیاژهای استنلس استیل به دلیل داشتن فلز کروم در برابر خوردگی مقاوم گردیده است.
آلیاژها درکل در مقابل خوردگی ها به نسبتهای مختلف دارای ضعف و خوردگی های موضعی می باشند هرچند استنلس استیل بصورت قابل ملاحظه ای در برابر فولادهای ساده کربنی (فولاد های دارای عناصر آلیاژِ پایین تر)در مقابل خوردگی مقاوم می باشند.
فلز کروم در استیل عامل اصلی مقاومت این فلز در برابر خوردگی است.(به علت بوجود آوردن لایه ای مقاوم در برابر اکسیداسیون و خوردگی بر روی سطح فلز) به همین دلیل استنلسهای مغناطیسی( بگیر ) به نسبت کروم موجود در آنها مقاومت خوبی در برابر خوردگی از خود نشان می دهند.
مقاومت موضعی در برابر خوردگی و اکسیداسیون درآلیاژهای استنلس استیل مغناطیسی :
مقاومت استنلس استیل ها در برابر خوردگی ناشی از ترکیب شیمیایی آن میباشد و بستگی به ساختمان اتمی نوع بگیر یا نگیر آن ندارد (همان بحث پایداری فاز آستنیت در آلیاژ). در آلیاژهای استنلس استیل 436 و 444 به دلیل داشتن مولیبدن مقاومت در برابر خوردگی در سطح بالاتری از آلیاژ 304 قرار دارد هرچند استیل نگیر 304 مقاومتش بیشتر ازاستنلسهای بگیر نوع 441، 439، 430 می باشد .
پتروپارسیان(قیمت لوله استنلس استیل 304 تایوان)
بازرگانی پترو پارسیان تامین کننده انواع لوله های کربن استیل بدون درز و درز دار در سایز های مختلف و ضخامت های مختلف با آلیاژهای متفاوت اعم از لوله های کربن استیل , لوله بدون درز و درز دار استیل (لوله استنلس استیل ) از آلیاژهای استیل 304 , استیل 316 , استیل 321 , و … و همچنین انواع لوله های نسوز و آتشخوار جهت مصارف در دمای بالا میباشد . برای دریافت قیمت لوله استیل 304 تایوان و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

 

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *