ورق استیل میرور طلایی, گروه بازرگانی پتروپارسیان تامین ورق استیل میرور طلایی و سایر متریال استیل با کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت خریداران و کارفرمایان ارجمند میباشد.

فروش ورق استیل طلایی در ایران به صورتsheet (برگی) در ابعاد استاندارد 22/1 در 44/2 و ابعاد 2 در 1 و گاها به صورت رول استیل طلایی میباشد.

معمولا در ضخامت های 45/0 میلیمتر و 5/0 میلیمتر و 6/0 میلیمتر و 7/ 0 میلیمتر و 1 میلیمتر و 25/1 میلیمتر میباشد. ورق استیل طلایی اغلب از جنس استیل نگیر و گرید 304 میباشد ولی در برخی مصارف دکوراتیو که با رطوبت تماس ندارد نیز از متریال استیل 201 و 430 نیز استفاده میگردد.

این نوع ورق استیل به علت ظاهر زیبا و براقی که دارد و به علت هزینه های ساخت دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به ورقهای مات با همان آلیاژ یکسان خود دارند. همچنین در ساخت و نصب استیلهای دکوراتیو از لوله استیل طلایی نیز استفاده میشود که گروه فنی بازرگانی پترو پارسیان توانایی تهیه و تامین و فروش لوله استیل طلایی همچنین انواع ورق استیل دکور مانند ورق استیل میروز ورق استیل دودی , ورق استیل خش دار , ورق طلایی دانه گندمی و … را با تضمین کیفیت و حداقل قیمت موجود در بازار ایران را دارد .

ورق استیل میرور طلاییs
ورق استیل میرور طلایی

آلیاژ 304 که برای تهیه این نوع ورق استیل استفاده میشود دارای مشخصات کلی زیر میباشد : گروه استنلس های نگیر (غیر مغناطیسی)
آلیاژ آهنFE، کرومCR و نیکلNI با کربنC کمتر از یک دهم درصد شناخته می شوند مثل استنلس های 304 و 304L که معمولا به عنوان 8/18 و 10/18 نیز کد گذاری شده و در حالت کار نشده خاصیت غیر آهن ربایی دارند. این گروه بیش از 65 % مصرف جهانی استنلس استیل را به خود اختصاص می دهند.همچنین

خواص اصلی استنلس استیل های گروه 300 مثل 304

  • مقاوم در برابر خوردگی
  • کارکرد عالی
  • مقاوم در برابر حرارت
  • هزینه پایین و طول عمر مفید
  • 100 % قابل بازیافت
  • خنثی از نظر بیولوژیکی
  • سهولت در تولید و پاکیزکی
  • نسبت بالای مقاومت به وزن

استنلس استیل های نگیر( غیر مغناطیسی)
در این نوع از استیل ها آلیاژ 304 با ترکیب نیکل 10الی8 درصد و کروم 20الی18 درصد و کربن حداکثر 80/0 درصد به عنوان استنلس پایه شناخته می شود. و با تغییر ترکیب آلیاژی استنلس استیل 304 یا 4301 /1 محصول آلیاژ های دیگر استنلس استیل در این گروه یعنی گروه 300 امکان پذیر می گردد.

برای دریافت آخرین قیمت روز ورق استیل و ورق استیل میرور طلایی و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان فروش گروه پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید.

 

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *