ورق استیل طرح دار , نکات مهم در رابطه با خرید ورق استنلس استیل و قیمت ورق استیل طرح دار برای کارفرمایان و شرکت هایی که نیاز به خریدن ورق با کیفیت بالا و قیمت پایین را دارند : ورق استیل در بازار ایران در سایزهای 2 در 1 , 25/1 در 50/2 , 5/1 در 3 و 5/1 در 6 و ورق رول استیل در عرض های 1 متر , 25/1 , 50/1 و 2 متر موجود و توسط گروه فنی بازرگانی پترو پارسیان قابل عرضه میباشد . انواع ورق استیل شامل ورق استیل 304 , ورق استیل 316 , ورق استیل 201 , ورق استیل 321 , ورق استیل طلایی , ورق استیل آج دار (تا ضخامت 5 میلیمتر) , ورق استیل خش دار(تا ضخامت 3 میلیمتر) روکش دار , ورق براق استیل (تا ضخامت 5 میلیمتر), و انواع دیگر میباشد که بنا بر نوع مصرف از ضخامت 35/0 الی 1 میل بیشتر در مصارف دکوراتیو و نماسازی و تا ضخامت 60 میلیمتر در مصارف صنعتی کاربرد وسیعی دارد .

قیمت ورق استیل به دلیل نوسانات عرض و همچنین میزان موجودی انبار به صورت لحظه ای و روزانه تغییراتی را به همراه دارد که تا تاریخ 10 خرداد 1395 میتون قیمت ورق استیل 304 در ضخامت پایین را برابر هر کیلو 300/9 الی 600/9 تومان و ورق استیل 316 را برابر هر کیلو 200/13 تومان عرضه نمود . برای دریافت آخرین قیمت ورق استیل و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .برند های موجود برای ورقهای استیل تایوانی شامل : وای سیYC , برند کره ای پوسکو (POSCO) , برند آفریقای جنوبی کلمبوس () , و انواع برندهای چینی تحت وندور شرکت ملی نفت و گاز ایران مانند تیسکو() ، توسط گروه فنی تجاری پترو پارسیان قابل ارائه میباشد .

ورق استیل طرح دار
                                        ورق استیل طرح دار

اطلاعاتی پیرامون برند های نامبرده استیل جهت اطلاع کارفرمایان گرامی و راهنمایی در انتخاب برند( ورق استیل طرح دار ) :

 

برند کلمبوس آفریقای جنوبی : تا دو سال پیش این برند بیشترین حجم واردات به ایران را داشته ولی در دوسال اخیر به علت شیفت بازار و واردات به سمت شرق آسیا واردات ورق استیل در ایران از برندهای پوسکو و تیسکو و همچنین جیندال هند بیشتر شده است.

برند پوسکو چین : تولیدات این شرکت به علت کیفیت بالا و مرغوبیت در تولید و آلیاژ به اکثر نقاط دنیا صادر میگردد.

پوسکو،(: POSCO) مختصر شده شرکت آهن و استیل پوهانگ (: Pohang Iron and Steel Company) می‌باشد، شرکت فولاد کره‌ جنوبی میباشد، که با تولیدی معادل 39.1 میلیون تن، فولاد خام در سال 2011 در رتبه 4 از بزرگترین تولید کنندگان فولاد , استیل درجهان قرار گرفت. این شرکت(پوسکو) در سال 2010 از نظر میزان ارزش بازارسرمایه، به‌عنوان بزرگترین شرکت فولاد جهان محسوب میشد. که رقبای خود را توانست کنار بزند .

برند جیندال هند : این برند چند سالی است که بین وارد کننده ها توجه بازرگان ها و تجار را به خود جلب کرده است چراکه قیمت تمام شده آن بسیار کمتر از قیمت تمام شده سایر محصولات کشورهای دیگر میباشد .همچنین به دلیل فاصله نزدیکتر نسبت به کشورهای دیگر هزینه حمل بار نیز کاهش چشمگیری میابد. تنها نقطه ضعف ورق های استیل جیندال کاهش نیکل در آلیاژهای آن مباشد که دلیل کاهش قیمت آستیل با این برند نیز همین علت میباشد (تقریبا برای هر درصد نیکل حدود 1500 دلار در هزینه ها صرفه جویی میگردد.) ولی به علت کاهش خواص مکانیکی و استحکام کششی آلیاژ استیل شدیدا این کاهش درصد نیکل نفی میگردد. فقط در صورت استفاده در مصارف دکوراتیو و جاهایی که نیاز به خمش کمی دارد میتوان از ورق های استیل با نیکل پایین تر (قیمت مناسب تر استفاده نمود) . اما همین امر باعث سوء استفاده افراد سودجو در بحث شکستن قیمت پایه ورق استیل شده که به خریداران عزیز پیشنهاد میگردد از شرکت ها و فروشگاه های معتبر جهت تامین متریال استیل اقدام نمایند. برای دریافت پیش فاکتور و دریافت قیمت ورق استیل طرح دار (قیمت روز ورق استیل) با کارشناسان پتروپارسیان در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *