فلنج کربن استیل FAD ITALY ،نکات مهم و کلیدی برای فروش فلنج کربن استیل و قیمت فلنج فولادی : فلنج ها با توجه با اینکه از لحاظ کلاس کاری و ظاهری چند نوع هستند و هرکدام برای کاربرد خاصی ساخته شده ان و از نظر تحمل فشار نیز در چند سری کلاس تقسیم بندی میشوند . مانند فلنج کلاس 150 ، فلنج کلاس 300 ، فلنج کلاس 600 ، فلنج کلاس 1500 و ، وزن فلنج فولادی با افزایش کلاس فلنج و همینطور رده فلنج کربن استیل افزایش میابد که در جدول فلنج در سایت پتروپارسیان مشخص شده اند .فلنج فولادی از جمله پرکاربرد ترین متریال در پایپینگ میباشد که وسیله ای مطمئن بین لوله ها میباشد. در بین فلنج ها ، فلنج کربن استیل A105 پرمصرف ترین نوع فلنجها میباشند که در انواع سایز ، رده  و کلاس توسط گروه فنی تجاری پتروپارسیان قابل ارائه میباشد . همچنین قیمت فلنج استنلس استیل از قیمت فلنج فولادی تا حدودی بالاتر میباشد هر چند که در فلنجها برند و نسبت موجود بودن به شدت قیمت فلنج ها را تحت تاثیر قرار میدهد . طبق استاندارد آمریکا فلنجها را از نظر تحمل فشار و درجه حرارت به چند سری یا کلاس کاری تقسیم بندی میکنند که این نوع تقسیم بندی بدون توجه به جنس و آلیاژ آن میباشد و با هر جنس و متریالی که باشد در مورد آن صادق است که این کلاسها عبارتند از :

فلنج کلاس LB150  – فلنج کلاس LB250 – فلنج کلاس LB300 – فلنج کلاس 400 – LBفلنج کلاس LB600 – فلنج کلاس LB900 – فلنج کلاس LB1500 ،  مثلا فلنج LB 900 یعنی فلنجی که بتواند 900 پوند یا PSI فشار را در خود تحمل کند .

 

فلنج کربن استیل FAD ITALY
فلنج کربن استیل FAD ITALY

انواع فلنج کربن استیل FAD ITALY بر اساس نوع آن شامل :

1-    فلنج گردن دار استیل(گلودار) (فلنج گردن دار کربن استیل) WELDING NECK FLANG

2-    فلنج لبه دار (LAP JOINT FLANGE)

3-    فلنج اسلیپون (فلنج خوابیده) SLIP ON FLANGE

4-    فلنج کور (BLIND FLANGE)

5-    فلنج پیچی (SCREWED FLANGE)

6-    فلنج کاهنده و افزاینده (REDUCED FLANGE & INCREASER FLANGE)

7-    اریفیس فلنج (ORIFACE FLANGE)

8-    فلنج ساکتی استیل (فلنج ساکتی کربن استیل) SOCKET WELD FLANG

9-   فلنج تخت فولادی

گروه پتروپارسیان با بهره مندی از کادر مجرب در امر فروش و ساخت و نصب متریال پایپینگ در جنسهای استنلس استیل و کربن استیل در خدمت کار فرمایان عزیز میباشد . برای دریافت آخرین قیمت فلنج استیل , قیمت فلنج کربن استیل , فروش فلنج کربن استیل FAD ITALY و همچنین اخذ لیست قیمت فلنج فولادی تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *