لوله استیل 304 و اتصالات استیل 304 پر مصرف ترین مترال هستند که در این مطلب توضیح خواهیم داد چگونه تولید کنندگان لوله استیل قیمت و کیفیت انواع لوله استیل را هماهنگ و وارد کننده را ترغیب به خرید از این کارخانه ها میکنند.

پتروپارسیان استیل واردکننده لوله استیل بدون درز و درزدار اینچی و میلیمتری در آلیاژ های مختلف میباشد و همچنین با ارائه مطالب آموزشی در انتخاب درست مشتری و مصرف کننده بهترین انتخاب را به مشتریان گرامی معرفی میکند.

اتصالات لوله استیل به علت مقاومت خوب در برابر خوردگی به عنوان مواد مصرفی بیشتر کارخانه ها و کارگاه هایی هستند که سیال عبوری از آن حاوی ترکیبات خورنده  میباشند یا اینکه عدم واکنش لوله و سیال برای کارفرما بسیار پر اهمیت میباشد.

از اینرو در لوله هایی که خورندگی بیشتری دارند از لوله استیل 316 و در موارد بعدی از لوله استیل 304 مانند لوله استیل نرده و صنعتی استفاده میگردد.

تولید کننده لوله استیل ، خرید و فروش
تولید کننده لوله استیل و خرید و فروش

کارخانه های تولید کننده لوله استیل و برش لوله استیل به علت رقابت بالا میان فروشنده های لوله و اتصالات آن و همچنین نیاز به کیفیت بالا از چه مواردی استفاده میکنند؟

در ساخت و تولید لوله استنلس استیل از آلیاژ 304 و 316 بنا به نوع سفارش درزدار یا بدون درز بودن از مواد اولیه جداگانه ای استفاده میکنند.

در لوله های ذرز دار از ورق استیل نورد شده و به روش های مختلفی مانند درز جوش مخفی ، درز ماهیچه ای ، اسپیرال و غیره استفاده و طبق جدول سایز لوله استیل میگردد.

همچنین در لوله های بدون درز یا مانیسمان از شمش استیل و حرارت دادن تا حدود 1000 درجه سانتیگراد و سپس نورد آن لوله استنلس استیل مانیسمان تولید میشود.

همچنین آلیاژهای استیل به دلیل وجود عناصر آلیاژی مانند نیکل ، کروم ، مولیبدن و غیره که هرکدام قیمت تعیین کننده ای در استیل دارند استفاده میشود.

بطور مثال در آلیاژ 316 میزان استفاده از نیکل نسبت به آلیاژ 304 بیشتر میباشد و به دلیل قیمت بالای نیکل در بازار جهانی فلزات این آلیاژ را تا حدود 30 الی 40 درصد بالاتر از نوع استیل 304 قیمت گذاری میکنند.

تولید کننده لوله استیل ، خرید و فروش
تولید کننده لوله استیل و خرید و فروش

تفاوت بین کارخانه های استاندارد و عیر استاندارد در تولید لوله استیل(SEAMLESS STEEL AND STAINLESS STEEL PIPE MANUFACTURING PROCESS)

بطور کلی آلیاژهای استیل دارای حدود مشخصی از تلرانس عناصر آلیاژی میباشند.

کارخانه های نامعتبر بنا به سفارش مشتری به هر اندازه ای که قرارداد ببندند عناصر آلیاژی را کاهش میدند به گونه ای که حتی تا زیر حدمجاز نیز میرانند ولی همان مشخصات لوله های استاندارد را روی انواع لوله ها حک میکنند .

ولی در بیشتر کارخانه های دیگر از حداقل حد مجاز استفاده میکنند.

بطور مثال در آلیاژ استیل 304 نیکل دارای حد مجاز 8 الی 12 درصد میباشد .

ولی اکثر کارخانه ها از همان حداقل یعنی 8 درصد نیکل استفاده میکنند که این آلیاژ نسبت به آلیاژ استیل 304 که دارای 9 یا 10 درصد نیکل میباشد ضعیفتر و خوردگی بالاتری دارد.

و به همین ترتیب کلیه آلیاژهای استیل تحت الشعاع درصد کم عناصر آلیاژی به دلیل بهره مندی از قیمت بهتر و فروش بالاتر قرار میگیرند.

لوله های استیل استاندارد با شناسنامه اصلی از کارخانه های تایوان ، اسپانیا ، فرانسه و بلژیک را از پتروپارسیان بخواهید:

پتروپارسیان استیل وارد کننده متریال استنلس استیل نگیر و بگیر در انواع مختلف آماده همکاری و فروش به همکاران محترم بازار و مشتریان گرامی میباشد.

برای دریافت آخرین قیمت ها و خرید لوله استنلس استیل با کارشناسان پتروپارسیان و شماره های 66396518-021 و 66396479-021 تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *