فروش لوله و اتصالات استیل 304 ، گروه پتروپارسیان با بهره  مندی از فروشگاه اتصالات استیل در بازار استنلس استیل ایران و حضور موفق در این بازار توانایی ارائه بهترین قیمت اتصالات استیل 304 و استیل 316 را دارا میباشد. همچنین این مجموعه با واردات لوله استنلس استیل 304 و فروش اتصالات استیل 304 آماده ارسال به شرکتهای حاضر در تهران ، اصفهان ، مشهد و سایر شهرستانها میباشد .

گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان با بیش از 18 سال سابقه در امر نصب و تجهیز  پایپینگ استراکچر و انواع عایق گرم و سرد باسابقه همکاری با بسیاری از شرکتهای دولتی نیمه دولتی و خصوصی در صنعت نفت گاز و پتروشیمی آماده همکاری و تامین لوله و اتصالات استنلس استیل در آلیاژ های  مختلف برای کارفرمایان محترم میباشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخذ لیست قیمت اتصالات استیل 304 باکارشناسان فروش گروه تماس حاصل فرمایید.

فروش لوله و اتصالات استیل 304
فروش لوله و اتصالات استیل 304

اطلاعات  مختصرپیرامون اتصالات استیل 304 و لوله استیل 304 در مورد آلیاژ استیل و قیمت استیل :

آلیاژ استنلس استیل که برای تولید اتصالات استیل و تولید لوله استیل بدون درز 304 و درز دار بکار برده میشود شامل خصوصیاتی میباشد که سعی شده در هر پست جزئی از این مشخصات استیل 304 و غیره در اختیار مشتریان پتروپارسیان و خوانندگان این وبسایت گذاشته میشود .

  آلیاژ استنلس استیل 304 (دارای 8 %نیکل و 18 % کرم ) از محبوب ترین و پرمصرف ترین آلیاژها و گریدهای این سری فولادهای زنگ نزن ( stainless steel ) یعنی گروه 300 است و در کاربردهای بسیار گسترده ای به کار گرفته می شود  که به نست مناسبی از مقاومت و پایداری به خوردگی و اکسیداسیون و همچنین شکل پذیری نیاز دارند که گرید استیل 304L آن این خواص را بهبود می بخشد . لوله و اتصالات استیل 304 دارای خواص : ساختار یکنواخت، استحکام بسیار مناسب ، خاصیت عالی در شکل دهی سرد ،همچنین لوله استیل 304 کشش عمیق و تغییر فرم چرخشی را ه صورت قابل توجهی تضمین می کند. قابل ذکر است لوله و اتصالات استیل 304 در حالت آنیل شده دارای زمینه آستنیتی و غیر مغناطیسی است . وزن لوله استیل 304 و وزن اتصالات استیل 304 و دیگر متریال این آلیاژ برابر دانسیته 87/7 میباشد همچنین ضخامت اتصالات استیل و ضخامت لوله استیل بر اساس جدول استاندارد لوله استیل تعیین میشود. ضمنا جرم استیل 304 تفاوت خاصی با دیگر آلیاژها مانند اتصالات استیل 316 و استیل 321 و غیره ندارد بلکه به علت تغییرمقدار و درصد وزنی آلیاژها مقدار اندکی کمتر یت بیشتر میگردد . همچنین استیل 304 چقرمگی و خواص مکانیکی مطلوب بسیار بالایی در دماهای پایین دارد که برای ساخت مخزهای برودتی یا سرمایشی از لوله و اتصالات استیل 304 استفاده می شود . و در پایان قیمت اتصالات استیل 304 به علت واردات (قیمت نرخ ارز و عدم ثبات ارز خارجی در بازار داخلی و خارجی) و عدم ثبات در موجودی ( تناسب عرضه و درخواست ) ، متغیر میباشد و برای دریافت مناسب ترین قیمت روز اتصالات استیل 304 میبایست با کارشناسان فروش گروه هماهنگی به عمل  آورد .

فروش لوله و اتصالات استیل 304
فروش لوله و اتصالات استیل 304

برای دریافت قیمت لوله و اتصالات استیل و ارائه خدمات مربوط به فروش اتصالات استیل 304 و دیگر آلیاژها با کارشناس فروش گروه فنی بازرگانی پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *