قیمت لوله استیل صنایع شیر ، گروه پتروپارسیان وارد کننده لوله و اتصالات استنلس استیل و لوله و اتصالات صنایع غذایی و شیری از کشورهای تایوان ، چین و اروپای مرکزی با بهترین قیمت و سرتیفیکیت اصلی در خدمت کارفرمایان محترم میباشد . لوله های استیل صنایع شیری به عنوان یکی از متریال اصلی مورد استفاده در کارخانه های تولید مواد غذایی و همچنین فراورده های صنایع شیر پاستوریزه میباشد.

به صورت کلی  استفاده از فلز و آلیاژ استنلس استیل گروه 300 آستنیتی و گاها گروه 200 مانند لوله استیل صنایع غذایی 201 به علت ساختار میکروسکپی و فیزیکی و ترکیبات خود دارای خواص عدم انتقال آلودگی و اکسید ها و مواد خورنده به مواد اولیه غذایی و شیر پاستوریزه و فراورده های آن میشود . همچنین در کنار لوله استیل صنایع شیر و اتصالات صنایع شیر ، متریال دیگر مانند فلنج استنلس استیل و شیر پروانه ای استیل صنایع غذایی و صنایع شیری بکار میرود که در شکل زیر ملاحظه میگردد .

قیمت لوله استیل صنایع شیر
قیمت لوله استیل صنایع شیر

قیمت لوله استیل صنایع شیر یا شیری ( لوله استیل صنایع غذایی ) لوله استیل 304 و یا در بعضی شرایط استنلس استیل 316 :

قابل ذکر است لوله های استیل صنایع شیری به علت برابری با استاندارد دین DIN آلمان و همچنین واردات دستگاههای تولید مواد غذایی و شیری از زمانهای قدیم تا کنون از کشور آلمان ، بر اساس سایزهای میلیمتری استاندارد گذاری میشود . بنابراین سایز لوله استیل صنایع شیری به ترتیب ،1- سایز 16 میلیمتر ،2- سایز 38 میلیمتر ، 3- سایز 51 میلیمتر ،4- سایز 73 میلیمتر 6- سایز 102 میلیمتر می باشد . ضخامت اتصالات و لوله های استنلس استیل نیز از ضخامت 0/5 میلیمتر الی ضخامت  1/5 میلیمتر و نهایتا ضخامت 2 میلیمتر قابل ارائه می باشند . که اغلب از کشورهای تایوان ، اروپای مرکزی و چین وارد میشوند . قیمت لوله استیل صنایع شیر به دلیل واردات و هزینه های گمرکی و وابستگی به دلار به صورت روزانه می بایست تعیین گردد ، بنابر این برای دریافت  قیمت لوله و اتصالات استیل با کارشناسان فروش گروه پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

قیمت لوله استیل صنایع شیر
قیمت لوله استیل صنایع شیر

برای دریافت قیمت لوله استیل صنایع شیر و اخذ پیش فاکتور و قیمت روز لوله و اتصالات استنلس استیل با کارشناسان فروش گروه پتروپارسیان تماس حاصل فرمایید .

به این مطلب امتیاز دهید...

امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

هیچ کس رای نداده! شما اولین نفری باشید که رای می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *